WACHTERS & BOODSCHAPPERS!

Rhema Woord
278pikelk –  24 september 2017
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op. Bemoedig je broeders die Mijn Woord en Mijn vele tekens hebben bestudeerd, en ze hebben gepresenteerd als ideeën aan velen. Mijn timing is perfect, Mijn kinderen. Hiervan heb geen twijfel. Geef nu niet op en let op de spotters, want zij zullen bij Mij moeten verantwoorden. Als Ik uw hart niet had aangemoedigd om op ontdekkingsreis te gaan, zou u niet zijn waar u bent. Uw inzet om te studeren heeft veel nieuwsgierige gedachten in Mijn kudde gebracht. Laat de vijand u nooit tegenhouden van het delen van wat Ik u heb laten zien.

Alhoewel sommige verwachtingen voorbarig waren, smeek Ik u om door te gaan, want Ik heb veel meer kennis en veel meer puzzelstukjes die op hun plaatsen zullen vallen dan verwacht. Alstublieft, Mijn wachters en Mijn boodschappers, laat de vijand u niet ontmoedigen door de spotters. Laat hem niet winnen. Ik begrijp uw harten. Ik begrijp de teleurstelling die u voelt wanneer dingen niet ontvouwen zoals voorspeld. Ik zie dat uw harten nu naar Huis willen. Heroriënteer alstublieft terug op Mij, en Ik beloof dat Ik vrede zal brengen aan uw ziel.

Ik adoreer Mijn wachters, en Ik zal hen ondersteunen met de wil om door te gaan met hun werk. Geef Mij nu niet op, Mijn geliefden. U bent op de goede weg. U bent op weg naar Mijn hart. De tekens in uw hemel kunnen niet ontkend worden, en ook de tekens in uw Aarde kunnen niet. Uw gezegende hoop blijft nog steeds. Laat de vijand niet Mijn vreugde of Mijn vrede stelen die alle verstand te boven gaat. Heroriënteer nu op Mijn liefde voor u. Blijf in Mij, want Ik ben niet veranderd. Ik zie alleen Mijn kinderen door ogen van liefde. U kunt Mijn liefde niet verdienen, en u kunt het ook niet verliezen.

De enige teleurstelling die Ik heb is in de ware gelovigen die door de vijand zijn beetgenomen. Ze worden door de vijand gebruikt om Mijn eigen aan te vallen en te belasteren. Zij zullen de fout van hun wegen spoedig getoond worden, Mijn geliefden. Laat Mijn Heilige Geest u vullen tot aan de rand. Laat Hem u herstellen en uw harten vervullen met Mijn vreugde. Mijn perfecte plan is niet veranderd, Mijn geliefden, en de vijand zal niet weten wat hem trof.  Ontvang die belofte. Steek de eindstreep over met volle aandacht, met uw hoofd hoog gehouden.

Val niet in de schande van de vijand, want zijn nederlaag is al geschiedenis. Ik hou van u, Mijn wachters en Mijn boodschappers. Liefs, Yahshua Ha Mashiach >>>>> WATCHMEN & MESSENGERS!

YouTube
 
Lucas 12:37
Kolossenzen 1:9-11

