Persoonlijk Woord

Rhema Woord
278pikelk –  5 augustus 2017
Vrij vertaald

Mijn geliefde, als je in je vlees was, zou je kunnen voelen hoe je nu voelt? Ja, je wordt geestelijk aangevallen, maar Ik gebruik deze tijd om je hart voor de komende strijd voor te bereiden. Jouw verlangen om naar huis te komen, die pijn in jouw hart, zal er zijn, Mijn geliefde, totdat je bij Mij bent en in Mijn Tegen­woor­dig­heid. Je moet zien dat het niet slecht is. Het hoeft je niet gedeprimeerd te laten voelen of troosteloos. Het is echt de gezegende hoop van Onze verzoening. Het kan worden beschreven als hartzeer, ja, maar Mijn uitkomst zal dit hartzeer doen verdwijnen. Jij bent Mijn kind, Mijn geliefde.

Je hebt al veel meer voor Mij bereikt dan je ooit zou hebben gedacht, toch? Ik hou zoveel van je. Kwijn niet weg in je verdriet als dit. Ik geef je de verlangens van je hart zodat je van je leven kan genieten. Laat jezelf. Geloof niet de leugens van de vijand, want hij stelt dat Mijn kinderen geen vreugde zouden en zullen hebben. Dit is zijn leugen, en zo zo zo zo zovelen van Mijn kinderen zijn gevallen voor deze leugen. Het leven op een gevallen planeet zal nooit gemakkelijk zijn, maar waarom ben Ik op een of andere manier niet in staat Mijn kinderen te zegenen met de verlangens van hun hart?

Accepteer niet de schuld die de vijand op je legt, Mijn kind. De meeste problemen die Ik vandaag met Mijn kinderen zie is gewoon ongeloof en verkeerd geloof. Je valt in deze categorie, Mijn kind, want je vergeet veel van de tijd om te erkennen en te leven in Mijn beloftes. Je doet niets op jouw Aarde zonder Mij. Alle dode werken en alleen dode vruchten worden in je vlees geproduceerd, Mijn geliefde. Dit is waar je zorgen en schuld binnenkomen. Ik heb je in een vaste wachtpatroon, een rustige tijd, een tijd voor alleen jij en Ik. Denk je dat je Mijn wegen begrijpt? Nee nee nee, dat doe je niet.

Je kunt de diepte van Mijn plan voor jou en voor elk individu waarmee je in contact komt, niet begrijpen. Ik heb een plan voor iedereen, toch ontvang je de donkere wolk van schaamte en twijfel van de vijand. Denk je dat je niet genoeg voor Mij doet? Je kunt niets voor Mij doen, Mijn geliefde, dat Ik niet voor Mijzelf kon doen. Dingen zullen gedaan worden in Mijn perfecte volgorde, Mijn perfecte plan. Al wat van jou nodig is, is om stil te zijn en te rusten in Mijn voltooid werk. Alles wat Ik daaraan toevoeg is door Mijn genoegen, want Mijn doelen worden volbracht op een of andere manier.

Ga niet rennen om nergens naar toe te gaan, en probeer zeker nooit vooruit te lopen. Zoveel schade wordt gedaan door dienaren die vooruit lopen in hun vlees en hun eigen ideeën als de Mijne promoten. Rust in Mijn vrede die alle begrip te boven gaat, Mijn kind, want Mijn tijd is perfect, en aan Mijn plannen kan niet toegevoegd worden. Wees gezegend door nu in Mij te rusten. >>>>> Personal Word

YouTube

Johannes 15:5
Filippenzen 4:6-8

Online Bijbel, BGT en NBV vertalingen – http://www.debijbel.nl
Online Bijbel, HTB vertaling – https://www.biblegateway.com
Online Bible, Staten Vertaling (SV) – http://biblehub.com

 

