Een blik in ZIJN richting werpen

Rhema Woord
278pikelk –  17  juli  2017
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor diegenen met oren om te horen. Mijn kinderen, nodig de Heilige Geest uit om u te vervullen, Mijn geliefden. Neem Hem met u mee de hele dag, elke dag, en laat Hem toe u te bewaken in uw dromen. Zovelen van Mijn kinderen zien het niet. Niet alleen is Hij hun Helper, maar Hij is de enige hulp. Word wakker hierop, Mijn kinderen. Wakker worden! Zonder Hem kunt U geen goede vruchten produceren. Zijn inwoning is alles waar u op gericht zou moeten zijn. Ontvang Hem, en Hij zal uw Gids zijn. Hij zal u leiden op het pad van Mijn wil voor uw leven.

Hij zal u nooit  verkeerd besturen,  en het resultaat van elke  situatie zal boven­na­tuur­lijk zijn als Hij vooraan en middelpunt is. Verspreid Mij nu over de daken. Verspreid Mijn plan van verlossing en de vreugde van Mijn liefde voor Mijn schepping. Mijn schepping moet hun ogen van deze wereld afnemen voor slechts een ogenblik om te beseffen dat Ik hier ben, en wacht om ze te stoppen onder Mijn vleugel van liefde en bescherming. Het uitdrukken van Mijn liefde en plan van vergeving zal vele nieuwe schapen in Mijn kudde brengen wanneer veel meer tragische gebeurtenissen in uw Aarde ontvouwen. Wees daar om het verlies op te lossen, Mijn geliefden.

Breng hen tot Mij in liefde, en Ik zal zeker hun harten stelen als zij slechts een blik in Mijn richting werpen. U kunt de liefde die Ik heb voor Mijn schepping niet bevatten, Mijn geliefden. Verspreid het goede nieuws van Mijn plan van verlossing en Mijn voltooide werk aan het kruis. Kom zoals u bent, Mijn kinderen, en laat Mij u redden van deze wereld van vuiligheid en u van binnenuit reinigen. Ik zal u nooit laten  waar Ik u vond,  Mijn kinderen.  Ontvang het wonder  van Mijn ver­los­sing en Mijn liefde die het zal begeleiden. Zie de transformatie die in uw leven zal plaatsvinden als u Mij en Mijn wil voor u laat gebeuren.

Ik heb goede plannen voor iedereen die Mij in hun hart ontvangt, plannen om elk hart van steen te besnijden en hun hart naar Mijn eigen te maken. U hoeft niet op een bepaalde plaats te zijn om Mij te zoeken. Volg uw hoofd, en Ik zal er zijn. Iedereen die kan geloven kan ontvangen. Het vergt slechts een open hart in een moment van tijd om een ​​eeuwigheid met uw Schepper te verzekeren. Open nu uw harten, Mijn verloren kinderen, en realiseer Mijn liefde voor u. Laat Mij die lege leegte in uw hart vullen dat niets anders ooit dichtbij is gekomen om het te vullen. Probeer Mij en u zult zien hoe leeg deze wereld zal lijken  zodra u Mij binnenlaat. >>>>> Glance HIS way

YouTube

Psalm 18:2 (3), Psa 51, Psa 91, Psa 119:7
Spreuken 3:5-6
Matteüs 10:27
Johannes 15:5
Handelingen 1:8
Romeinen 8:11
2 Korintiërs 12:9

Online Bijbel, BGT en NBV vertalingen – http://www.debijbel.nl
Online Bijbel, HTB vertaling – https://www.biblegateway.com
Online Bible, Staten Vertaling (SV) – http://biblehub.com

 

Aantekening: Commentaar is welkom. Uw email adres wordt niet gepubliceerd. Geen grove commentaar en spam a.u.b., die worden verwijderd. Ook is deze webpagina om te leren en met elkaar te delen, niet om te debatteren. Wij kunnen het eens zijn om het met elkaar oneens te zijn.

 

Leave a Reply

