Verwerp de vijand

Rhema Woord
278pikelk –  1  juni  2017
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor diegenen met oren om te horen. Wees gerust, Mijn kinderen, want de harten die Mij nog niet ontvangen hebben, zullen Mij snel ontvangen. Dit beloof Ik, Mijn geliefden. Ik zal hoog en laag jagen voor zelfs de laatste verloren schaap. Van diegenen waarvan u denkt dat zij Mij zullen afwijzen, zullen uiteindelijk naar Mij toe keren. Bid voor deze, de verlorenen. Ja,  maar geef uzelf niet te vrezen en te twijfelen over hen. Wees stevig in uw overtuiging dat zij Mij zullen vinden, want Ik zal naar hen zoeken. Het ondergaan van fysieke uitdagingen veroorzaakt angst en strijd in diegenen die Mij niet in hun hart hebben.

Van het begin was bekend wie de eerste zou zijn om Mij te ontvangen, zoals het ook bekend was wie Mij het laatst zou ontvangen. Veel chaos zal nu naar uw eens grote natie komen. Diegenen die in hun vlees zijn achtergelaten om deze chaos te ervaren, zullen de duidelijke keuze getoond worden. De Grote Misleiding en Verleiding zullen vóór hen worden gezet, maar zij zullen ook getoond worden welke eeuwige scheiding van hun Schepper voor hen betekent. De trots van de mens heeft een grote kloof tussen de mensheid en zijn Schepper veroorzaakt. Dit is een tijd waarin de trots van de mens gebroken wordt en het wordt blootgelegd en tentoongesteld.

Dit moet gebeuren met diegenen die niet vertrouwen op Mijn plan van redding voor het eeuwige leven. Mijn plan, zo simpel dat zelfs een kind Mij kan ontvangen, maar ook voorbij moeilijk voor elk hart dat met vleselijke trots is vervuld. Ik deel deze woorden om Mijn kinderen aan te moedigen, zij die Mij kennen en Mij in hun hart hebben ontvangen. Wees niet bang voor de verlorenen. Leef door het geloof dat zij Mijn waarheid snel zullen zien zodra bovennatuurlijke dingen beginnen te gebeuren in uw eens grote natie en door uw hele Aarde, en in uw lucht.

Mijn machtige hand zal getoond worden aan diegenen die nog steeds op uw Aarde lopen, en elke knie zal voor Mij buigen. Wees bemoedigd, Mijn kinderen, die Mijn licht al hebben ontvangen. Word niet verleid om verdriet van de vijand te ontvangen. Hij is een leugenaar, en hij zal u blijven bombarderen met zijn leugens tot uw laatste momenten. Verwerp hem. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach >>>>> Reject the enemy

YouTube

Psalm 23
Jesaja 13:19; 26:9; 32:17; 49:25; 66:14
Hosea 5:15
Ezechiël 34:11
Lukas 15:1-7 The Parable of the Lost Sheep
Johannes 10:27-28
 
Online Bijbel, BGT en NBV vertalingen – http://www.debijbel.nl
Online Bijbel, HTB vertaling – https://www.biblegateway.com

Zoek in lijst: Nederland HTB

Online Bible, Staten Vertaling (SV) – http://biblehub.com

Kies Language/Dutch

 

