Denk Er Aan!

Rhema Woord
278pikelk –  25 januari 2017
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor mensen met oren om te horen. Mijn kinderen, terwijl de profetische gebeurtenissen lijken voorbij te racen, glijden velen terug in hun dagelijkse routines en erkennen niet Mijn waarheid en de vervulling van Mijn Woord in wat er gebeurt om hen heen. Zij falen om de betekenis van gebeurtenissen te herkennen die niet passen in hun verwachtingen. Mijn kinderen, alleen Ik weet hoe de dingen zich zullen ontvouwen. Ja, Ik zal stukjes van de puzzel geven aan degenen die Mijn antwoorden ernstig zoeken, maar niemand zal precies weten hoe de gebeurtenissen zich zullen ontvouwen.

Bereid u voor, Mijn kinderen, in hoe u geleid wordt door Mijn Heilige Geest, of het nu gewoon geestelijke of geestelijke en fysieke middelen zijn. Vraag Mijn Heilige Geest en Hij zal u begeleiden. Wees niet bezorgd en wees niet bang, maar wees kalm, Mijn kinderen, want u die Mij ontvangen hebt zult veilig verscholen zijn onder Mijn hoede tijdens de komende plotselinge vernietiging. Velen van Mijn boodschappers zijn gewaarschuwd voor een plotselinge vernietiging voor vele jaren. Word niet moe, Mijn geliefden. Alles wat door Mijn boodschappers naar voren is gebracht zal geschieden in Mijn perfecte timing.

Ik zal perfectie orkestreren wanneer deze gebeurtenissen beginnen te gebeuren, perfecte timing in het leven van elk van Mijn kinderen. Maak u geen zorgen, Mijn geliefden, want u zult precies doen wat Ik wil dat u doet, en u zult precies zijn waar Ik wil dat u bent. Ik hou van u, Mijn kinderen, en als u altijd de waarheid in de voorhoede van uw gedachten houdt, zal de vijand niet in staat zijn tegen uw gedachten te komen met angst of twijfel. Houd uw gedachten vrij nu van de duisternis van uw wereld. Doe uw best om uzelf niet bloot te stellen aan media en entertainment van uw wereld, want het is leugens en duisternis.

Weet dat geen mens het wonderbaarlijke antwoord op uw gevallen wereld gaat worden. Ja, het is waar dat Ik leiders selecteer en doe opstaan en, ja, bid voor deze mannen en vrouwen, maar, kinderen, ze zijn gewoon mensen in hun vlees, feilbaar en sommigen zelfs slecht. U kunt niet vertrouwen op mensen om bovennatuurlijke verandering te maken. Zovele dwaze kinderen begrijpen niet waar Wij zijn op Mijn tijdlijn. Zij kijken naar de nieuwe leider in de Verenigde Staten als hun antwoord op gebed en geloven dat hij alleen het nodige antwoord is voor uw eens grote natie om zich om te draaien.

Een mens is niet het antwoord, Mijn kinderen. De eindtijd gebeurtenissen zijn ingesteld op zijn plaats sinds de oprichting van uw wereld. Geen enkele hoeveelheid van inmenging van de vijand, en geen enkele hoeveelheid van gebed zelfs van Mijn vurigste biddende kinderen zullen de volgorde wijzigen of de gebeurtenissen uitstellen die zijn ingesteld in de tijd op Mijn eeuwige klok. Velen van Mijn kinderen geloven dat zij de identificatie van de antichrist weten. Sommigen kunnen zelfs weten, maar de opeenvolging van gebeurtenissen die hem zal voortstuwen naar zijn troon zijn onbekend zelfs aan Mijn engelen.

Zij wachten vol verwachting om te zien hoe Mijn eindtijd gebeurtenissen uit zullen spelen, net als Mijn wachters doen. Deze gebeurtenissen komen, Mijn kinderen. Ik weet dat het moeilijk om te slikken wordt voor sommigen van u, want u hebt gekeken en gewacht al jaren nu. U hebt verwachtingen die onderbroken worden met als gevolg dat frustratie en wrok bouwt. Mijn kinderen, neem een stap terug en weet dat Ik de controle heb en dat Mijn timing perfect is. Weet dat u zult worden beschermd in Mijn Ark wanneer de vernietiging komt. Begin elke dag te worden gevuld met Mijn vrede en Mijn vreugde als u geduldig wacht op het volgende deel van Onze reis. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach. >>>>> Remember! 1/25/17

YouTube

Psalm 118:8; 146:3
Jesaja 40:31; 55:9-11
Matteüs 9.13
Handelingen 1:7

