Pauze

Rhema Woord
278pikelk –  14 december 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor diegenen met oren om te horen. Mijn kinderen, Ik sta velen van u toe de tijd voor rust in Mij, Mijn geliefden. Gemeenschap met Mij in deze tijd, Mijn kinderen. Zing voor Mij. Luister voor Mijn stem. Verheug u in Mijn liefde. Mijn kinderen, Onze tijd komt! Onze tijd! Dat betekent Ons, voor altijd samen! Ik weet dat velen van u moe worden, met inbegrip van Mijn secretaresse die deze woorden schrijft. U vraagt u af of u wel de dingen correct hoort en begrijpt.

Seizoenen zijn verstreken, feesten zijn gekomen en gegaan, en u vraagt u af of Mijn eindtijd plannen gewoon een luchtspiegeling zijn. Zo dichtbij en te mooi om waar te zijn, maar onaantastbaar en ongrijpbaar. Ik zie uw vragen. Ik zie uw frustraties. Ik voel ze. Ik zie uw vermoeidheid. Ik voel het. Ik zie diep in uw hart. Velen zijn gestopt te geloven en hebben zich in hun leven gevestigd verwachtende de lange duur. Anderen zijn helemaal van Mij weggelopen. Zij hebben Mijn hand losgelaten en zijn teruggevallen in de wereld en haar lusten.

Zij hebben zich overgegeven aan de lusten van hun vlees en struikelen rondom in de duisternis. Mijn kinderen, begrijp dat de gevangenis die u vlees noemt dat alleen is, een gevangenis. Tenzij u 100 procent afhankelijk bent van Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, hebt u geen vrijheid en zult u nooit in staat zijn op Mijn pad te blijven. Uw hart in het vlees is Mij vreemd, en de enige manier waarop Ik met u kan verbinden is als u gevuld bent met Mijn Heilige Geest. Vraag het gewoon, Mijn geliefden. Laat Mij de rommel uit uw leven verwijderen, en de leegte vullen met Mijzelf.

Sta Mij toe uw wezen door te dringen met Mijn Heilige Geest, en het enige dat dan van belang zal zijn voor u zal niet Mijn timing noch Mijn exacte plan zijn, maar te blijven in constante eenheid met Mij. Mijn Heilige Geest is een Heer, en Hij zal zich niet opdringen. U moet de bewuste beslissing maken om Hem te zoeken. Als ontvangen, zal Hij in uw hart wonen en in voortdurende gemeenschap met u zijn. In plaats van aan de buitenkant te staan en binnen te kijken. Hij zal Zijn rechtmatige positie in uw hart nemen, en Hij zal u nooit verlaten of in de steek laten. Neem uw focus af van het vlees nu.

Neem uw focus af van de problemen van deze wereld, en zoek Mijn aangezicht voortdurend. Ik ben niet een verre God. Ik ben uw Schepper, en hoewel op dit punt Wij gescheiden zijn door uw vlees, Wij zijn op geen enkele wijze van elkaar gescheiden in de geest. Als u Mijn Heilige Geest ontvangt, zijn Wij voortdurend in gemeenschap en zullen zo blijven totdat u veranderd bent in uw verheerlijkte lichamen, want sommigen van u zullen verheerlijkte lichamen ontvangen. Dit was bekend door de tijd heen. Dus wees niet ongerust als u iemand bent die het wel of niet bent.

Weet dat u uiteindelijk in Mijn Tegenwoordigheid zult zijn, en u zult niet langer worden gehuld in het goddeloze vlees waarin u nu bestaat. Of u nu verandert door Mijn glorieuze transformatie, of gewijzigd via het overlijden van uw vlees, u moet u geen zorgen maken. U moet groeien tot waar met Mij te zijn zo’n drijvende kracht is dat het geen verschil maakt voor u, of uw hart, hoe u uw transformatie zult ontvangen. Een ieder van u heeft uw eigen pad, en het kan niet gewijzigd worden. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach >>>>> OUT time

YouTube

 

