ASTRONOMISCH Grote Puzzel

Rhema Woord
278pikelk –  14 december 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor mensen met oren om te horen. Mijn kinderen, wanneer velen tot Mij komen in oprechte wens en vragen in welke tijd u bent, geef Ik veel verschillende stukken van Mijn astronomisch grote puzzel. Mijn kinderen moeten niet zo bezig met Mijn methodes of timing. Zij moeten bezorgd zijn met hun relatie met Mij. Zij moeten zorgen dat zij lopen in volledige volheid van Mijn Heilige Geest. Mijn Heilige Geest moet elk hart overstromen. Najagen en speculeren op de data brengt u niet dichter in relatie tot Mij, Mijn geliefden.

Ik zal nogmaals zeggen, Ik wil dat u waakt, ja, maar het allerbelangrijkste is de staat van uw hart. Bent u op zoek naar Mij en een relatie met Mij, of bent u gewoon op zoek naar boek kennis? Ziet u, kennis kan even goed gebruikt worden op een slechte manier als het onderworpen is aan een verhard hart. Ik zou veel liever iemand met minder kennis hebben geregisseerd door Mijn Heilige Geest dan iemand die zo gevuld is met de wetenschap dat zij worden als de farizeeërs. Onthoud, Mijn kinderen, Mijn familie is inclusief.

Er zijn velen die nog steeds bediend worden met melk en nog geen vlees, maar Mijn liefde voor hen is hetzelfde als Mijn liefde voor elke Bijbel geleerde. Uw kennis van Mijn Woord dient zijn doel, maar diepe, echte relatie met Mij moet uw doel zijn. Kennis is goed, ja, maar alleen met Mijn bovennatuurlijke wijsheid bijgebracht door Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, kan deze wijsheid worden toegepast. Mijn kinderen, nu is het de tijd om zo losgekoppeld te worden van de zorgen van deze wereld dat u kunt doen wat er gedaan moet worden, dat u kunt deelnemen in diepe en liefdevolle relaties met uw familie en vrienden.

Maar u moet het besef hebben dat deze wereld tijdelijk is. U bent nu in een vluchtplan. Dit is niet de eeuwige tijd en ruimte. Dus, daarom, behandel het niet als uw permanente woning, Mijn kinderen. Opereer eenvoudigweg in Mijn kracht, deel van Mijn liefde en laat de zorgen en beslommeringen in het juiste perspectief geplaatst worden. Wanneer de dingen niet lijken te gaan zoals u wilt, ontvang Mijn hulp. Loop altijd in gemeenschap met Mij, en stap niet in de kou. Ervaar geheel de liefde waarmee Ik u verlang te begieten, Mijn kinderen, waardoor u zich afscheidt van uw omstandigheid en Mij gewoon ervaart.

Laat de vijand aan de buitenkant staan binnen kijken en laat Mijn liefde u omringen als een fort. Mijn kinderen, wanneer u uzelf toestaat om Onze relatie als deze te ervaren zult u geen zorgen, geen beslommeringen, geen pijn, geen verdriet hebben, alleen de vreugde van Mijn liefde. U zult Mijn gezegende hoop manifesteren in uw wandel met Mij. Uw hart zorgvrij, aangezien het gehouden wordt in Mijn zeer handen. Laat uzelf gaan en ervaar Mijn bovennatuurlijke Koninkrijk leven nu. Dit kan u vreemd of moeilijk lijken, maar is het niet. Het is gewoon het loslaten van de wereld en relatie met Mij ten volle ervaren.

U staat Mij toe elke gedachte gevangen te nemen en u te begeleiden bij elke stap. Dit is niet moeilijk, Mijn kinderen, als u uw menselijk begrip verwijdert en Mijn Heilige Geest uw hart en gedachten laat overstromen. Alstublieft, Mijn kinderen, Mijn liefde is hier voor u om te ervaren in zijn volheid. Weiger het niet. Net zoals u Mijn redding aanvaardde en ontving, ontvang Mijn liefde ermee samen. Oh, hoe Ik elk van uw harten liefheb en koester, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach >>>>> ASTRONOMICALLY Grand Puzzle

YouTube

 

