Wees snel om te horen!

Rhema Woord
278pikelk –  13 november 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor diegenen met oren om te horen. Mijn kinderen, Ik ken het hart van ieder mens intiem. Daarom zeg Ik u: Oordeel uw broeders en zusters niet, want u kent hun harten niet. Ik zie Mijn eigen kinderen voor de gek gehouden worden door de vijand in plaats van hun vragen naar Mij te brengen. Zij geloven wat de wereld hen voedt. Zij worden geprogrammeerd door wat de wereld denkt, en geloven wat de wereld wil dat zij geloven. Sommigen van Mijn kinderen reageren zelfs zoals de wereld zou willen dat zij reageren. Stop, Mijn geliefden! Kom terug bij het uitgangspunt, naar Mij.

Opereer in Mijn Macht en Mijn Liefde. Val niet voor de trucs van de vijand. Hij is zo subtiel dat voor u het weet, denkt u als de rest van de wereld. Zij kennen Mij niet, en zij kennen Mijn plannen niet, en zij hebben GEEN idee van Mijn Macht. Er komt een tijd dat zij Mij WEL zullen ontmoeten, Mijn geliefden. Zij zullen het feit erkennen dat zij WEL een Schepper hebben, en op dat punt zullen velen zoeken naar een relatie met Mij.  Wees niet ontzet, geliefden.  U zult mensen zien be­ke­ren van de wegen van deze wereld en beginnen Mijn waarheid te zoeken.

Zoals Ik in berichten eerder heb gezegd, meer duisternis en kwaad is vrijgegeven, maar er is ook meer van Mijn Licht dat vrijgegeven wordt door middel van Mijn kinderen. Twijfel niet aan het feit dat Mijn Heilige Geest ultieme heerschappij heeft, Mijn geliefden, en totdat Hij verwijderd wordt moeten Mijn kinderen zijn Macht onderkennen en het gebruiken. Te veel hebben hun relatie met Mij laten dicteren door de zorgen van deze wereld. De harten van Mijn schepping zijn zo belangrijk voor Mij, Mijn geliefden. Ik verlang naar meer harten om Mij te ontvangen, ja, maar aan Mijn kinderen die al een deel van Mijn kudde zijn, u bent Mijn Trots en Vreugde!

Ik wil niets liever dan voor u om voortdurend in gemeenschap met Mij te zijn en Mij te vertrouwen, gevuld met Mijn Vrede en Mijn Vreugde, en niet beïnvloed door wat u ziet of hoort in uw wereld. Een complete, zorgeloze houding, wetende dat Ik mateloos van u houd, en dat Ik alleen bovennatuurlijke zegen en liefde in uw leven wil. Dit is het grootste probleem met Mijn kinderen. Zij bevatten Mijn Liefde voor hen niet en zij bevatten niet de Macht van Mijn Liefde. Zij wonen voor de helft in deze wereld en in zijn zorgen, en zij ontvangen niet de Macht die Ik aanbied. Mijn Macht kan niet bestaan zonder het Geloof.

Mijn Macht kan niet bestaan zonder de realisatie van de overwinning die Ik al gewonnen heb. Laat alle dingen achter die u doen blijven steken in deze wereld en begin aan een nieuw avontuur met Mij, Mijn kinderen. Sta Mij toe u te gebruiken in alle omstandigheden om Mijn Vreugde uit te breiden in uw land en in de wereld. Dit is niet alleen een zaak van het bezig zijn tot Mijn terugkeer, dit is een kwestie van het opereren van u in het volste vertrouwen van Mijn Liefde voor u. Sta niet toe dat de vijand een schaduw werpt op deze Liefde. Negeer niet de beloften die ZO geweldig en ZO waar zijn die gevonden zijn in Mijn Woord.

Laat de vijand niet uw omstandigheden dicteren. Hij zal elke gelegenheid nemen om u aan te vallen als u hem in staat stelt. Mijn Heilige Geest wil Mijn kinderen naar een nieuw niveau van begrip brengen nu. Hij verlangt om de vijand te tonen wie de BAAS is! In sommige gevallen zullen die kleine stapjes voor u zijn, Mijn geliefden, maar wees geduldig en weet dat uw geduld u meer doet groeien dan u zich ooit zou kunnen voorstellen. Sommigen van u zullen GROTE werken voor Mijn Koninkrijk realiseren nu vooruit.

Maar als uw taken minder belangrijk lijken dan van een ander, schaam u niet of maak u zorgen, want Ik heb elk van Mijn kinderen precies waar zij horen. En voor sommigen van u is het uw kleine kring van familie en vrienden voor wie Ik wil dat u Mijn Vreugde mee deelt. Heb nooit een slecht gevoel als anderen belangrijker rollen lijken te hebben dan u hebt. Nogmaals, Ik heb u waar Ik u wil. Neem uw focus weg van Mijn Timing, Mijn geliefden, en heroriënteer u gewoon op MIJ! In de toekomst, als u Mij op de eerste plaats zet, kan Ik u beloven dat alles perfect samen zal werken.

Aan Mijn wachters, u weet wie u bent. Ik vraag u niet om te stoppen met waken, in geen geval, maar zorg ervoor, Mijn geliefden, dat Onze relatie in de allereerste plaats komt zodat u door kunt gaan in Mijn Kracht en niet opgeeft te waken. Uw opdrachten zijn ZO belangrijk, Mijn geliefden, en velen van u schijnen minder hoopvol. Laat u niet misleiden door uw vleselijke zwakheden. Ik verzeker u, Ik heb u aangesteld voor deze tijd, en hoewel dingen kunnen lijken alsof ze voor altijd duren, heb Ik de volledige controle en is het nu NIET het moment om uw posten te verlaten! Concentreer op hoe belangrijk uw taken zijn en ontvang een nieuw gevonden bovennatuurlijke doel.

Mijn Heilige Geest zal nieuwe niveaus van energie brengen aan u om door te gaan, als u gewoon zult vragen. Mijn boodschappers zullen binnenkort worden overspoeld met nieuwe openbaringen, dromen, visioenen en berichten. Als de Heilige Geest u aanspoort, MOET u deze openbaringen met uw broeders delen. Ik wil niet dat Mijn kinderen neerslachtig worden dat de dingen niet hebben voorgedaan op de manier waarop zij het verwacht hebben . Onthoud, IK BEN de ultieme Beslisser over hoe de dingen zullen ontwikkelen in de toekomst. Weet dat NIEMAND weet hoe Mijn Plan zal ontvouwen, en wees er zeker van dat ongeacht wat de vijand ontketent, hij zal worden bestreden en hij zal niet verder gaan buiten Mijn vergunning.

Mijn kinderen, u bent beschermd en moet niet bezorgd zijn over zijn plannen. U bent van Mij en Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten. Ga vooruit nu, verwacht Mijn Liefde en Wijsheid. Ik kon niet meer van u houden dan Ik doe nu, Mijn kinderen, en Ik verlang naar volledige Vrede om de harten van Mijn hele schepping te overspoelen. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach >>>>>Be swift to hear!

YouTube

Psalm 27:4, 8
Jesaja 26:3
Matteüs 22:37
Johannes 13:13-14
Romeinen 8:28,38,39; 12:2
Kolossenzen 3:23
1 Petrus 5:7-9
Hebreeën 10:38

