Als Wij Vertoeven

Rhema Woord
278pikelk –  22 oktober 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor diegenen met oren om te horen. Mijn kinderen, neem uw ogen af van deze wereld en richt u zich op Mij, Mijn geliefden. Laat de problemen van deze wereld u niet terneer drukken, maar wees vast­be­ra­den om te lopen in Mijn vreugde ongeacht wat uw omstandigheden zijn. Laat Mijn vrede binnenkomen in al uw situaties en relaties. Ik wil dat al Mijn kinderen beseffen dat deze wereld tijdelijk is, en ongeacht wat zij confronteren hun eeuwig­heid met Mij het wachten waard is en om voor te vechten.

Wanneer de vijand tegen u komt, Mijn kinderen, vecht terug met de kracht van Mijn naam, want in Mijn naam is kracht tegen de vijand, Mijn geliefden. Problemen in het leven van Mijn kinderen doen zich voor wanneer zij proberen de vijand te bestrijden op hun eigen, of wanneer zij gewoon opgeven en ontvangen wat de vijand serveert alsof zij het verdienen, bijna verwelkomen. Nee, Mijn kinderen. Vecht terug met de kracht van Mijn naam! Leer van Mij, Mijn kinderen. Weet wie IK BEN. Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten, en zal voor altijd aan uw zijde zijn. Ik ben uw Vader die u schiep om van u te houden.

Geloof niet de leugens van de vijand, Mijn kinderen. Hij zal tegen u liegen en u onwaardig doen voelen. Hij zal u vervloeken met ziektes en armoede. Laat deze leugens u niet voor de gek houden, Mijn kinderen. U bent kinderen van de Ko­ning, en u moet lopen als zodanig. Het is geen vergissing dat u gekozen bent om hier op Aarde te zijn op dit moment. De vijand zal pijlen van twijfel schieten en proberen om u af te leiden van Mijn plan voor u, Mijn geliefden. Sla hem weg, en blijf met Mij vooruit bewegen. Mijn liefde overwint alles.

Ik herstel gebroken harten en Ik kalmeer elke storm. Ik duw u naar voren op Mijn victorieuze pad. U bent rechtvaardig door Mij, Mijn geliefden. Laat de vijand niet twijfel werpen op uw gerechtigheid, want als u in Mijn rechtvaardige gewaden loopt zult u niet gestopt worden. U zult lopen in Mijn plan voor uw leven, en u zult Mijn bovennatuurlijke wonderen uit de eerste hand zien. Verlang naar dit leven in plaats van een gevangene te zijn aan deze wereld. Streef om uw wereld achter te laten en streef naar het glorieuze leven dat Ik voor uw aangezicht zet. Schud de ketenen van de vijand af en loop vooruit volledig gewapend voor de strijd.

U bent kinderen van een Koning, Mijn geliefden. Laat niets in de weg staan van Mijn werk in uw hart. Ik zal afmaken wat Ik begon en zal u niet laten waar Ik u vond. Uw transformatie is tot Mijn glorie, Mijn geliefden. Kijk nooit terug maar alleen vooruit. Houd Mijn hand vast terwijl Wij vertoeven tot de dag dat Ik u naar huis breng, naar de plaats die Ik voor u bereid heb. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach >>>>>As we Sojourn

YouTube

Deuteronomium 1:11
1 Kronieken 29:11
Jesaja 32:17
Matteüs 28:19
Hebreeën 11:6

