Uw toekomst in MIJ is perfect!

Rhema Woord
278pikelk –  28 september 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor mensen met oren om te horen. Mijn kinderen, begrijp dat Ik uw antwoord ben, uw enige antwoord. Zovelen van u zoeken hoog en laag, overal, behalve in Mijn Woord, naar antwoorden. Mijn kinderen, maak u geen zorgen als de dingen niet duidelijk voor u zijn. Ik schiep u met het verlangen om te weten wat er gaat komen. Velen van u zullen berichten van bemoediging uitschakelen en berichten van kommer en kwel inschakelen, hopend op een hint van wat er gaat komen. Mijn kinderen, ga voorbij deze behoefte om te weten, want het toont gebrek aan geloof, Mijn kinderen. In plaats daarvan, weet dit: Mijn plan is volmaakt.

Mijn liefde voor u is perfect, en uw toekomst in Mij is perfect. U bent van Mij, Mijn kinderen. U behoort tot Mij en kan niet van Mijn hand verwijderd worden. Wat de vijand ook ontketent, weet in uw hart en ziel tot het diepste niveau van uw begrip dat hij er niet toe doet. Zijn plannen doen er niet toe. Zolang u veilig onder Mijn hoede bent, kan hij niet tegen u komen. Ik beloof u volledige en totale veiligheid, Mijn kinderen. Zullen er een aantal zijn die hun leven geven voor Mijn naam? Het antwoord op deze vraag is ja.

Maar Ik heb deze gezonden voor zodanig, want dit is hun doel. En zij zijn bereid, en zij begrijpen dat dit de vervulling van Mijn Woord is en dit hun opdracht is. Voor hen is het sterven gewin, en zij verlangen zo erg om uw gevallen wereld te ontsnappen en om bij Mij te zijn voor de eeuwigheid. Vergeet niet, Mijn kinderen, Ik ken het hart van elk van Mijn kinderen op Aarde. Ik ken elk verhaal, want Ik schreef ze elk. Ik ben de Schepper van iedere ziel. Wanneer Ik iemand schep, stop Ik niet gewoon en laat hen aan hun lot over.

Ja het is waar. U hebt wel een vrije wil, maar de uiteindelijke bestemming van elk van Mijn schepping is voorbestemd door Mij. Dus hoewel uw leven een mysterie lijkt voor u, Mijn kinderen, voor Mij is het een open boek, want het is een boek dat Ik schreef. Dit is waarom Ik nogmaals zeg, laat uw nieuwsgierigheid u niet van Ons verwijderen. Blijf in Mij, en Ik zal u antwoorden geven op uw vragen, stukjes aan Mijn puzzel, en uw persoonlijke marsorders wanneer de tijd komt. Op dit moment zijn sommigen van u onderweg. Anderen wachten nog steeds, maar velen gaan af op een speurtocht van hun eigen, maar vinden zeer weinig.

In plaats daarvan, kom op een schattenjacht met Mij in Mijn Woord, samen met Mijn Heilige Geest. Ik verlang om tijd te besteden met u, Mijn kinderen. Ofwel wanneer u leert wie Ik ben door Mijn Woord, of zelfs de hele dag. Ongeacht wat u doet; vergeet niet, Ik verlaat nooit uw zijde. Het is van het grootste belang dat u weet dat de kennis van de toekomst, of het de plannen van de vijand is of Mijn plannen, is niet wat gaat helpen u veilig te houden. Kennis van wie Ik ben en Mijn liefde voor u is het belangrijkste, de nummer één, voor Mijn kinderen om vooruit te gaan.

Ik waarschuw u nu, Mijn kinderen. Het achtervolgen van boodschapper tot boodschapper in de hoop om een glimp van de toekomst te krijgen terwijl nul tijd met Mij wordt besteed, is niet de weg waarop Ik wil dat u bent. Nu is de tijd dat u moet leren om Mijn stem te horen, want het van tevoren kennen van de dingen die komen zal geen hulp voor u zijn, maar Mij te kennen zal uw enige hulp zijn. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach >>>>>Your future in ME is perfect!

YouTube
Spreuken 3:5-6
Johannes 6:63
Filippenzen 1:21, 4:7

