11-12/9

Rhema Woord
278pikelk –  11 september 2016
Vrij vertaald

“Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor diegenen met oren om te horen. Ik zal dingen verwijderen van de paden van Mijn kinderen die ervoor zorgen dat  zij strui­ke­len. Ik zal u bevrijden van de verleiding. Alstublieft, bid Mijn heilige gebed, Mijn kinderen. U kunt niet altijd begrijpen waarom Ik de dingen doe op de manier waarop Ik ze doe, maar u moet vertrouwen en trouw blijven. Twijfel niet aan Mij. Realiseer u dat alle dingen uiteindelijk in Mijn controle zijn, en door Mij besloten. Je kunt Mij horen en Mij correct begrijpen, Mijn dochter. Er is een stukje van Mijn puzzel in de sterren.”

Barbra, kanttekening: Ik was naar een man aan het luisteren, en hij is een christelijke man die over de sterrenbeelden sprak en wat er gebeurt. Ik zal zien of ik de link kan vinden. [Zie links onderaan.] Maar ik was aan het bidden erover omdat ik zeker wilde zijn dat het in orde was dat ik daarnaar zat te luisteren, en dat was het antwoord dat ik kreeg. En het zegt:

“Maar geef niet op Mijn aangezicht te zoeken om naar dergelijke mysteries te zoeken. Er zal altijd tijd zijn om te zoeken naar deze dingen nadat je klaar bent tijd met Mij te besteden, Mijn geliefde. Mijn wachters zijn degenen die zo geneigd zijn om hun tijd met Mij over te slaan om de antwoorden na te streven. Zij moeten ijverige zoekers zijn naar de relatie met Mij voordat zij zoeken naar stukken van Mijn eindtijd puzzel. Onthoud dit, Mijn wachters, want Ik heb gebeden voor Onze relaties vanaf het begin (en Hij gaf mij Johannes 17:20). Ik heb altijd de tijden geweten dat elk van Mijn kinderen er een deel van zouden zijn.

Ik zie uw worstelingen, Mijn kinderen, maar Ik zie ook uw overwinningen en Ik vier ze. U moet zien dat zelfs wanneer u struikelt, u verder op Mijn pad bent dan u ooit geweest bent. Denk eraan, Ik beloofde om u nooit te laten waar Ik u vond. Klamp vast aan Mijn hand nu, Mijn geliefden, en laat niet los. Geniet van de schoonheid die Ik vóór u plaats elke dag, en richt u niet op de duisternis. U kunt weten dat het er is zonder er bij stil te staan. Ik verlang voor Mijn kinderen om ondergedompeld te worden in Onze relatie nu, zoekende Mijn aangezicht voortdurend. Verlangend naar Mij, zoals Ik naar u verlang.

Mij omvattend in uw elke beslissing, en richtend op Mij onmiddellijk als u ooit op een zijspoor bent. Mijn kinderen, u bent niet onderworpen aan de duisternis. U bent niet onderworpen aan vrees. Wanneer deze geesten tegen u komen, bestraf hen met de kracht van Mijn naam. Deze geesten hebben geen andere keuze dan te vluchten voor de macht van Mijn naam. Doe niets dat u aan deze demonen opent, Mijn kinderen. Houd uw hart en gedachten vrij van de dingen die openingen voor hen maken. Belijd aan Mij als u struikelt, Mijn geliefden, en weet dat uw zonden uitgewist zijn.

Focus op te lopen in Mijn overwinning. Elk kind van Mij leeft in een andere reeks van omstandigheden, maar Ik zie uw hart duidelijk, Mijn geliefden. Als u dingen confronteert die te moeilijk te behandelen zijn voor u, moet u deze dingen aan Mijn Kruis leggen. Proberen om te lopen op uw eigen pad zal niet voor u werken, Mijn geliefden. Alstublieft, deel alles met Mij, en laat Mij uw Trooster zijn. Laat Mij uw kracht zijn. Mijn kinderen, Ik vind vreugde in uw zwakheid, want minder van zelf betekent meer van Mij. Uw problemen zullen veel minder en minder extreem worden wanneer u Mij als uw Wapendrager hebt.

Zoek te weten hoeveel Ik van u hou, Mijn kinderen.  Met deze kennis komt wijs­heid. Met deze kennis komt vertrouwen. Met deze kennis komt onbevreesdheid, en de mogelijkheid om de vijand te stoppen onder uw voeten. Onthoud, Mijn kinderen, ongeacht wat u confronteert in deze wereld, houd uw aangezicht op Mij, en geloof nooit de leugens van de vijand. Laat Mij binnen, Mijn kinderen. Duw Mij weg niet langer. Er is geen beloning in de Hemel voor zelfredzaamheid. Beloningen zullen gegeven worden aan degenen die geheel hun eigen wil neerleggen, en Mij toestaan om hun stappen te richten.

Mijn hand is machtig om u te leiden als u bereid bent Mijn leiding te ontvangen. Mijn kinderen, houd uw ogen op de zalige hoop van Mijn terugkeer. Bid in de Heilige Geest voortdurend. Vier vaak het avondmaal met Mij. Lees en bestudeer Mijn Woord. Houd uw gedachten en ogen uit de buurt van de valstrikken van deze wereld. Maak geen open deuren voor de vijand. Laat Mij de gebroken van hart liefhebben door u heen. Kijk uit naar de wonderen nu, Mijn geliefden. Er zijn geen toevalligheden, dat verzeker Ik u. Ik hou van u, Mijn kinderen. Jezus Christus van Nazareth” >>>>>9/11-12

YouTube

Psalm 27:8
Jesaja 55:6-9
Jeremia 29:11-13

September 23, 2017 – The Jupiter Incident – a 1-Year Warning – Part 2 >>>>>http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_2158613011&feature=iv&src_vid=rUQ9S5TgIYU&v=sp4u-9EH1MQ

God’s Roadmap to the End – Unlocking Daniel’s Sealed Prophecies. Introduction- Part 1 >>>>>http://www.youtube.com/watch?v=aDRj3MsNNO0&feature=youtu.be

