4-9-2016 (niet 24e…)

Rhema Woord
278pikelk –  4 september 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor mensen met oren om te horen. Mijn kinderen, velen veronderstellen over hoe Mijn eindtijd-plan zal ontvouwen. Ja, er zijn aanwijzingen in Mijn Woord en gegeven aan Mijn profeten. Maar toch, een complete eindtijd-puzzel ontgaat de gehele mensheid. Er zijn bepaalde dingen die Ik verborgen houd, Mijn kinderen. Dit is voor Mijn doel, en dit is hoe u ontwikkelt in uw geloof, Mijn geliefden. Als u alle beloften overweegt die Ik maakte tot u en ze geheel ontvangt, dan is de timing van de gebeurtenissen, of Mijn methoden, niet zo belangrijk voor u.

Ja, het is waar dat uw nieuwsgierigheid gezond is, Mijn geliefden, aangezien Ik dit in ieder van u plaats, sommigen meer dan anderen. Van sommigen heb Ik wach­ters gemaakt, onderzoekers, om het zo te zeggen. Deze kinderen besteden uren en dagen om Mijn Bijbel te onderzoeken voor tips en aanwijzingen over hoe deze eindtijd zal ontvouwen. Ik heb u zo gemaakt, Mijn geliefden. U verlangt naar de waarheid van hoe de dingen zullen worden, en u zult niet opgeven totdat u het vindt. Neem een time-out. Doe een stap terug. Ik zeg nogmaals, zoals Ik al eerder heb gezegd, leer wie Ik ben en Ik zal u alles tonen wat u moet weten.

Als u eenvoudigweg zoekt naar tekenen en boodschappen en dromen en visioenen, kunt u missen Mij te leren kennen. Onze relatie is het allerbelangrijkste. Als u al uw tijd besteedt met boodschappers te achtervolgen, kunt u missen op Onze relatie. Ziet u niet, Mijn geliefden, al deze afleidingen stelen van Onze relatie. Als en wanneer u gegrond wordt in Mij, zult u getoond worden de dingen die u moet zien. Ons is het allerbelangrijkste, omdat wanneer u zich richt op Ons, verzeker Ik u dat nieuwe openbaringen overvloedig zullen zijn.

Vreugde zal uw hart vullen en u zult volledig vrij zijn van angst en twijfel. Zovelen van diegenen die gericht zijn op de tijd waarin u leeft, worden moe. U vraagt u af wanneer ware en werkelijke eindtijd gebeurtenissen ooit zullen beginnen plaats te vinden. Deze dingen vinden plaats, Mijn kinderen. Ze gebeuren op dit moment. Velen van Mijn kinderen verlangen naar de intimiteit die Wij zullen hebben wanneer Wij herenigd zijn, en Ik ken dit verlangen, want Ik voel wat u voelt, Mijn kinderen. Maar weet dit, dat de gebeurtenissen vinden en hebben plaats gevonden en zijn onderweg zowel in het fysieke als in het geestelijke, en meer en meer gebeurtenissen doen zich voor wereldwijd dagelijks.

U hebt een aantal data gehoord dat gesproken was door sommigen, Mijn geliefden. Als deze data zouden komen en gaan, word niet teleurgesteld en stop met waken. Zoals Ik gezegd heb, niemand weet precies hoe Ik zal gaan met evenementen en de timing van de dingen. Wees zeker van wie u bent in Mij en sta Mij toe u te gebruiken als Mijn ambassadeur in een triest en beschadigde wereld. Gebeurtenissen komen te voorschijn die de harten van velen zullen openen voor Mij, Mijn kinderen. Zij zullen nodig hebben en ontvangen de volledige liefde en zorgvuldige begeleiding van Mijn wachters. Met gevaarlijke tijden zullen vele zoekende harten komen.

Onthoud gewoon dat ongeacht wat u confronteert, niets kan u scheiden van Mijn liefde, en Ik ben uw sterkte. Wanneer u Mij toestaat om uw sterkte te zijn blijft u doorgaan zoals u deed, maar uw angsten en bezorgdheid zullen verwijderd worden. Uw harten zullen gevuld worden met Mijn gezegende hoop. Alstublieft, Mijn kinderen, focus op de vreugde van het lopen in Mijn liefde. Laat geen twist binnenkomen in uw relaties. Loop in eenheid en in gerechtigheid, Mijn liefde verlengend aan iedereen, vooral uw broeders en zusters in Mij. Er is geen excuus voor het opereren in uw trots nu, geen. Heb elkaar lief, en hef elkaar op in innig gebed. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach. >>>>9-4-16 (not 24th…)

YouTube

Psalm (NBG) 46:2, 13
Matteüs 6:33
Johannes 6:56; 15:4-5
Kolossenzen 2:6-7

