Open Uw Hart voor MIJN HART!

Rhema Woord
278pikelk –  30 december 2013
Vrij vertaald

Mijn kind, schrijf dit op en deel dit. Mijn liefde voor u kan niet begrepen worden in menselijke termen, in het menselijk begrip. Maar zoek uw hart om de wil te vinden om diep te reiken en Mijn liefde te voelen voor u. Dit is niet gemakkelijk, en het vereist uw volledige stilte en tegenwoordigheid van geest. U moet 100% uitgeschakeld zijn van deze wereld en wat er om u heen gebeurt, en open uzelf, uw geest en uw hart aan Mij en Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. Wanneer u Mijn liefde voor u voelt, zullen verbazingwekkende dingen beginnen te gebeuren in uw wandel met Mij.

Wanneer u zich Mijn liefde voor u realiseert, kunt u Mij gemakkelijker delen met anderen. Mijn liefde in u maakt u wie Ik wil dat u zult zijn. Mijn liefde die u vult tot aan het overlopen plaatst Mijn Ruach Ha Kodesh verantwoordelijk voor uw gedachten en handelingen. Er zal een tijd zijn, Mijn kind, wanneer Wij samen in de plaats zijn die Ik voor u bereid heb. Op dit moment is er geen barrière tussen Mijn liefde en uw hart. Maar nu, in uw vlees, die barrière bestaat. Als u Mij toelaat, kan Ik die barrière penetreren en Mijn liefde in uw leven zal zegevieren.

Boven alle andere dingen zoek Ik uw kennis van Mijn liefde voor u, want wanneer u Mijn liefde ziet, herkent en voelt, zult u nooit meer naar de wereld kijken op dezelfde manier. Ja, er zal verleiding zijn, ja, maar in vergelijking met Mijn liefde en Onze toekomst samen zult u zien dat u niet een kortstondige plezier kunt vergelijken met een eeuwigheid in Mijn liefde. Oh, hoe Ik van u allemaal hou, Mijn kinderen. Wentel niet in schuldgevoel en schaamte voor de mislukkingen in het verleden. Mijn bloed veegt uw lei schoon.

Graaf diep nu, en u zult Mijn liefde voelen. Mijn liefde, een liefde die tot Mij leidt en weg van de verleidingen op uw Aarde. Een liefde zo sterk dat het kan breken elke keten van slavernij, herhalende zonde, of verslaving. Een liefde zo sterk dat het zal genezen uw gebroken harten en lichamen. Oh, hoe Ik van u hou, Mijn kinderen. Open uw hart voor Mijn hart nu. >>>>Open Your Heart to MY HEART!

YouTube

