Leer van Mij!

Rhema Woord
278pikelk –  21 december 2013
Vrij vertaald

U moet houden van uw broers en zussen, allemaal. Zij kennen Mij misschien niet. Zij kunnen verliefd worden op deze wereld en de leugens van de boze geloven. Deze dingen zullen uw hart bedroeven, ja, en u mag boos zijn, maar wat u doet met uw vleselijke emoties moet zorgvuldig worden afgewogen. Al uw spraak en acties moeten Heilige Geest geleid zijn. Ik begrijp uw gevoelens en frustraties heel goed, maar gevoelens zijn wispelturig en zijn gebaseerd op niets anders dan uw persoonlijke, vleselijke ervaringen en menselijke emotie. U kunt goed van kwaad kennen.

U kunt sommigen of zelfs veel mensen het verkeerd zien doen of op zoek zijn op het verkeerde pad, maar wanneer u uit uw lichaam en in uw emotie reageert in tegenstelling tot de Heilige Geest u te laten begeleiden, kunt u uzelf op een gladde helling vinden. Laat de Heilige Geest uw Gids zijn in elke situatie met elke individuele relatie. U hoeft Mijn taak niet te doen voor Mij. Wanneer u het probeert, mislukt u jammerlijk. Laat uw emoties u niet in gevechten slepen waar u geen zaak hebt het aan te pakken op uw eigen, of in uw vlees. Waarom is het zo moeilijk voor Mijn kinderen om te rusten in Mijn overwinning?

Uw taak, Mijn kinderen, is om te opereren in Mijn liefde. U hebt niet het recht om uw vleselijke woede en minachting Mijn liefde te laten bewolken die door u heen hoort te schijnen. Als u problemen hebt om van iedereen te houden, is dit de tijd dat u Mij moet aanroepen. Roep Mijn liefde aan. Ik ben de IK BEN. Ik ben de Schepper. Ik weet wat iemands hart zal verzachten. Het is niet uw vleselijke oordeel, maar Mijn liefde getoond door u via de Heilige Geest. Uw menselijke trots zal veel schade aanrichten. U moet nederig en vol van Mijn liefde zijn. Stel het voorbeeld van Mijn liefde.

Wanneer Mijn Heilige Geest uw Gids is, niet uw trots, kunt u Mijn liefde tussenbeide laten komen in elke situatie op een manier die mensen in de buurt van Mij zal trekken, anders dan hen weg te duwen. >>>>Learn Me!

YouTube

Galaten 2:20
Filippenzen 3:13

