Laat Het Licht Schijnen uit de Duisternis!!

Rhema Woord
278pikelk –  22 december 2013
Vrij vertaald

Dochter, vertel Mijn kinderen die oren hebben om te horen dat het goed is voor hen om dolblij te zijn over Mijn komst, ja, maar zij hebben nodig om te leren wie Ik ben en Mij en Mijn liefde te delen met anderen als hun prioriteit nummer één. De dingen zijn nooit wat u denkt, Mijn kinderen. Sommigen van Mijn kinderen denken dat zij Mijn plan hebben uitgezocht, maar anderen geloven helemaal niet dat Ik Mijn schapen zal redden. Elk van Mijn kinderen, werk uit uw zaligheid met vreze en beven. De vreze is een gezonde eerbied, niet de werkelijke vrees voor schade. Ik hou van u, Mijn kinderen, en Ik zal u geen kwaad doen.

Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten. Mijn hart is voor u, niet tegen u. Mijn kinderen worden comfort in Mij aangeboden door Mijn naam. Mijn naam en Mijn bloed zijn uw autoriteit en macht over alle kwaad. Uw toewijding van uw hart aan Mij is Mijn eer, en Ik weet wiens harten van Mij zijn. Als u elke dag opnieuw neemt en Mij en de begeleiding van Mijn Ruach Ha Kodesh zoekt, bent u Mijn kind en loopt u in Mijn wil. Struikel niet over wat u gisteren gedaan hebt in uw vlees. Begin elke dag met een schone lei en met Mij als uw Gids. U kunt niet teruggaan en veranderen wie u was.

Geen hoeveelheid  van schuldgevoel  of schaamte kan  uw fouten veranderen.  De vijand probeert de invloed van Mijn liefde te verwijderen in de levens en de ge­tui­ge­nis­sen van Mijn kinderen door veroordeling, schuldgevoel en schaamte. Mijn bloed kocht uw recht op vrijheid van veroordeling van de vijand. Van nu af aan loopt u in Mijn vrede en liefde. Wanneer u zich Mijn liefde voor u realiseert, stelt het Mij in staat om u te veranderen van binnenuit.

Het kan misschien niet gebeuren in een ogenblik, maar u zult zien dat wanneer u uw geloof plaatst in Mijn genade, uw hart zal veranderen en u zult een nieuwe schepping in Mij worden, uw oude zelf en zonde achterlatend. U zult vooruit lopen op Mijn verlichte pad, afstappend bij gelegenheid, want dit is niet te voorkomen, maar om meteen weer terug te komen en verder te gaan in de gerechtigheid die Ik voor u kocht. U kunt denken dat uw zonde, uw verslaving, uw verleden, uw leven te veel en te moeilijk voor Mij is om op te ruimen.

Ik ben de IK BEN en niets wat u gedaan hebt is vrijgesteld van Mijn bloed, zolang u Mij uw hart geeft. Om Mij uw hart te geven moet u Mij eerst erin ontvangen en dan laat het werk beginnen. U zult worden uitgerust met de rechtvaardige gewaden die Ik voor u kocht met Mijn bloed. Oh, hoe Ik van u hou, Mijn kinderen. Wacht niet. Aanvaard Mij in uw hart. Ontvang Mij en Ik zal glorieuze daden doen in uw leven en u veranderen tot in hoe een kind van Mij eruit ziet. >>>>Let Light Shine out of Darkness!!

YouTube

