Ik Ben Nog Steeds Hier!

Rhema Woord
278pikelk –  17 december 2013
Vrij vertaald

Dochter, vertel Mijn kinderen niet zozeer op het slechte in deze wereld te richten, maar zich te focussen op het goede. Ja, uw wereld is donkerder en donkerder geworden na verloop van tijd, met meer en meer vuiligheid, meer en meer dingen om u af te leiden, meer dingen om u van Mij weg te trekken. Satan is geduldig, en hij neemt zijn tijd als het gaat om de focus van de mensen van Mij af te krijgen. Hij wil niet per se de focus op hem zelf, maar van Mij af. Als mensen echt direct op hem focussen, zouden ze snel zijn kwaad herkennen, dus manipuleert en liegt en leidt hij af.

Er is nog steeds het goede en schoonheid in uw wereld. Velen van Mijn kinderen besteden zoveel tijd en moeite aan het wijzen op het slechte, dat zij Mij niet herkennen in wat dan ook. Ik ben nog steeds hier. Ik maak elke mooie zonsopgang en elke mooie zonsondergang. Ik maak elke mooie sneeuwvlok. Er is ook schoonheid in de viering van de geboorte van uw Verlosser. De geboorte van uw Heiland moet gevierd en geëerd worden. Verafgood niet de symbolen van uw verdorven wereld, maar erken de geboorte van uw Verlosser met vreugde en dank­baar­heid.

 Wees niet zo verstrikt in het kijken naar wat anderen doen en het te bekritiseren. Werk uit uw eigen zaligheid met vreze en beven. U bent er niet om anderen te oordelen, zoals Romeinen 14: 1-13 zegt:

(NBG) “Aanvaardt de zwakke in het geloof, maar niet om overwegingen te beoordelen. De een gelooft, dat hij alles eten mag, maar de zwakke eet plantaardig voedsel. Wie wèl eet, minachte hem niet, die niet eet, en wie niet eet, oordele hem niet, die wèl eet, want God heeft hem aanvaard. Wie zijt gij, dat gij eens anders knecht oordeelt? Of hij staat of valt, gaat zijn eigen heer aan. Maar hij zal staande blijven, want de Here is bij machte hem vast te doen staan. Deze [immers] stelt de ene dag boven de andere, gene stelt ze alle gelijk. Ieder zij voor zijn eigen besef ten volle overtuigd. …”

Mijn kinderen, dit is niet een tijd om naar de leugens van de vijand te luisteren die Mijn kinderen overtuigt elkaar af te breken. De tijd is kort, Mijn kinderen. U moet elkaar opbouwen. Ik ken het hart van ieder mens, en Ik zal de rechter zijn van ieder mens. Uw eigen trots wordt door de vijand gebruikt. Hij vangt u in de ruzie en veroorzaakt twist. Laat Mij uw trots verpletteren met nederigheid. Laat Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, uw Gids zijn in alle dingen. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>I’m Still Here!

YouTube

