Stop Met Te Twijfelen Aan Mij!

Rhema Woord
278pikelk –  3 december 2013
Ontvangen juni 2012
Vrij vertaald

Mijn kinderen, laat uw hart niet moe worden. Mijn kinderen zijn speciaal en moeten niet leven als de verlorenen in deze wereld. Grijp aan de speciale autoriteit die u hebt in Mijn naam. U bent niet van deze wereld en moet u niet gedragen als zodanig. Ik zal vóór u plaatsen diegenen naar wie u moet uitstrekken. U zult nu gezegend worden als geen ander moment. Mijn dienares zal worden bekritiseerd voor het plaatsen van Mijn boodschappen, maar zij zal gehoorzaam zijn. Accepteer nu Mijn zegeningen, Mijn kinderen. Uw leven zal nu gemakkelijk zijn wanneer u zich richt op Mij.

Zeker zult u kleine probleempjes hebben op de weg, maar wanneer u rust in Mij, zullen ze alleen dat zijn, gering. U kunt alle dingen doen door Mij, want Ik ben de IK BEN. Ik ben uw kracht, als u Mij dat laat zijn. Velen zullen hun religieuze geesten en hun kunstmatige doctrines afstoten en komen in directe relatie met Mij. Er mag niets Onze relatie belemmeren. Het moet direct zijn met niets om het te stoppen nu. Wanneer u uw kunstmatige ideeën en kunstmatige regels toevoegt, stopt het Mij om te kunnen werken in uw leven. U maakt een zeepbel waarin Ik geplaatst wordt. U beperkt Mijn capaciteiten.

Wanneer u dit doet, remt u Mijn mogelijkheid om niet alleen u te doen groeien in Mij, maar u beperkt Mijn vermogen om aan u te verstrekken zowel geestelijke als aardse zegeningen. Snapt u het niet? Ik wil u rijkelijk zegenen. Ik heb een prijs betaald om u vrij te zetten van de heerser van uw wereld. Niet langer moet u zijn regels volgen. U bent nu vrij om te genieten van het leven in Mij. Waarom beperkt u wat Ik kan en wil doen in uw leven? Ik wil dat mensen jaloers worden op wat u hebt in Mij, jaloers dat u een liefdevolle hemelse Vader hebt die geen kosten noch moeite spaart om u te overladen met liefde en vriendelijkheid en de zegeningen van vrede. Ik spaarde geen kosten noch moeite. Ik gaf u Mijn leven. >>>>> Quit Doubting Me!

YouTube

