Naties Voelen Zich Veilig?

Rhema Woord
278pikelk –  9 december 2013
Vrij vertaald

Mijn dochter, Ik geef je deze boodschap voor degenen die oren hebben om te horen. Het is niet eenvoudig om een gehoorzame dienaar te zijn, iemand die Mijn waarheid presenteert, aangezien velen vastzitten door te geloven in de leugens van de vader van uw Aarde. Draag dit nieuws en gehoorzaam. Mijn schapen die oren hebben om te horen zullen troost vinden in deze woorden. Niet meteen, maar wanneer plotseling verderf over hen valt zullen zij zich herinneren wat Ik zei. Uw eens grote natie heeft vele kogels ontweken en is in relatieve veiligheid gehouden.

Ja, er zijn speldenprikken op verschillende locaties geweest, maar uw natie is met gemak verder gegaan, ver weg genoeg dat het meeste onaangetast is gebleven. Iets groots komt naar Amerika. Uw bondgenoten zullen worden verwikkeld in hun eigen problemen, en diegenen die u hebt geholpen in het verleden zullen nergens te bekennen zijn. Uw regering zal niet de oplossingen voor deze gebeurtenissen hebben omdat het te wijd verspreid zal zijn. U zult worden overgelaten aan uzelf. Mijn schapen zullen worden beschermd. U moet uw geloof houden in deze bescherming. U moet niet wankelen en angst laten binnenkruipen. U moet standvastig zijn in uw Vader.

Mijn vleugel dekt u, Mijn kinderen. Wees rustig voor iedereen te zien, en zij zullen de vrede willen die ze zien. Uw vlees zal vrezen, maar u moet niet reageren op uw vlees, Mijn kinderen. U moet gevuld blijven met Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. Ik zal u uit de angst en in de veiligheid tillen. Niets is te moeilijk voor Mij. Ik weet waar u bent en wat u doet elk moment. Ik weet het aantal haren op uw hoofd, en Ik hou van u zo. Wanneer u onderkent hoeveel Ik van u hou, schaft Mijn liefde alle angst af. Daarom, onderken Mijn liefde voor u. Wanneer de dingen donker worden, zal Ik uw licht zijn.

Wanneer u het koud hebt, zal Ik uw warmte zijn. Wanneer u honger hebt, zal Ik uw voedsel zijn. Wanneer u bang bent, zal Ik uw moed zijn. Ik kan alle dingen doen, Mijn kinderen. Wanneer u denkt dat dingen niet erger kunnen worden, zullen ze, maar Ik beloof dat Ik u omring. Ik omring  u bij elke stap die u zet en wanneer u slaapt ‘s nachts. U ademt Mijn lucht. U ademt Mij. Ik ben met u, en geen wapen dat tegen u gesmeed wordt, Mijn kinderen, zal iets uitrichten zo lang u zich omringt met Mij. Ik hou van u, Mijn kinderen, zoveel. Onthoud dit bovenal. >>>>>
Nations Feeling Secure?

YouTube

Psalm 91
Zacharias 1

