Koppel los van deze WERELD!

Rhema Woord
278pikelk – 14 december 2013
Vrij vertaald

Velen van Mijn boodschappers komen te voorschijn met berichten nu, het plaatsen van woorden, dromen en visioenen. Luister naar wat zij te zeggen hebben en onderscheid elk biddend. Niemand weet het exacte tijdstip van Mijn komst. Dit is iets wat alleen  bekend is bij de Vader,  zelfs de engelen in  de Hemel zijn niet be­kend met deze informatie. Maar de tijd komt in de buurt en voorzorgsmaatregelen moeten worden genomen in het belang van de verlorenen. Ik hou van hen en verlang voor hen om thuis te komen naar Mij. Hoewel het lijden op Mijn eigen toeneemt met elke dag die voorbijgaat, zo ook het aantal van de verlorenen die gevonden zijn.

Wanneer u zich realiseert wat de Vader op u heeft wachten, wanneer u zich realiseert de glorieuze plaats wat Ik bereid heb, wordt u net als Ik en wilt u dat niemand verloren gaat. U zult willen dat allemaal de plaats zien die Ik bereid heb voor Mijn schepping. Niet veel langer echter, Mijn Bruid, want de trompetten zijn op hun plaats, klaar om geblazen te worden. De engelen hebben hun instructies en staan in de houding, gereed om ze uit te voeren. Zij houden van u allemaal en willen uw thuiskomst zo graag. Koppel je los van deze wereld, Mijn dochter. Vier vaak het avondmaal met Mij. U moet Mijn lichaam onderscheiden wanneer u het avondmaal met Mij viert. Bid in de Geest voortdurend.

Blijf in Mijn woord door het te lezen en te luisteren naar gezalfde leraren. Zink in Mij en Ik zal u veilig en beschermd houden. Let op de uitstorting van de Heilige Geest  steeds meer  overal om  u heen.  Dit seizoen  brengt de  kans om Mij  met anderen te delen, kansen waar harten meer open zullen zijn voor Mijn waarheid. Mijn wonderen gebeuren niet altijd op de manier dat de mensen willen of verwachten. Mijn wonderen gebeuren op Mijn manier omdat Ik het grote beeld zie. Ik kan alle dingen zien ervoor en alle dingen erna. Als u zinkt in Mij zult u de antwoorden op uw gebeden zien, betere resultaten dan u ooit hebt gedacht. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>>Disconnect from this WORLD!

YouTube

