Kom Snel!

Rhema Woord
278pikelk –  2 december 2013
Vrij vertaald

Dochter, net als elke andere dag kwam de zon weer op vanochtend. Je vraagt je af wanneer zal de tijd zijn, maar de dag is verduisterd voor je ogen. Ik zal de ach­ter­blijvers niet achterlaten in de wei. Ik zal jagen voor elk van hen en ze één voor één binnen brengen, want Ik wil dat niemand verloren gaat. Velen van Mijn kudde hebben hun hoofd naar beneden grazen. Zij besteden geen aandacht aan wat er op de loer ligt in het bos rond de weide. Wakker worden, Mijn schapen! Wakker worden! Besteed aandacht aan de waarschuwingen van Mijn boodschappers nu! Word niet betrapt te slapen, en word niet betrapt naar beneden te kijken.

Dit is een tijd om de volle aandacht te schenken. Sommigen van Mijn schapen zijn gereed, en aan deze schapen zeg Ik, blijf zo. Ook, verzamel de anderen tot de aandacht nu. Hoewel sommige data kunnen komen en gaan, passeren zonder gevolgen, blijf op uw hoede. En als u nog niet veel aandacht hebt besteed, begin, want Ik zeg u, Mijn kinderen, dat de dag een dag dichterbij groeit elke dag dat passeert. Leef niet in deze wereld, maar leef verlangend naar de ware plaats van rust dat voor u ligt. Ontvang de gaven van plezier die Ik voor u leg, maar weet dat ze niets zijn vergeleken met wat Ik voor u heb staan wachten.

Verblijf nu in Mij. Verblijf in Mijn Woord. Vier het avondmaal met Mij. Aanbid Mij. Bid in de Geest voortdurend en, beslist, dwaal niet af naar deze wereld. Kijk niet weg van Mij ooit. Mijn schapen horen Mijn stem wanneer zij luisteren voor Mij. Luister goed nu, en word niet op een dwaalspoor gebracht. >>>>> Come Quickly!

YouTube

