Het Is Nooit Te Laat Totdat Het Te Laat Is!!!

Rhema Woord
278pikelk –  27 november 2013
Vrij vertaald

Breng Mijn licht naar de verlorenen. Bid voor de verwarde, zelfs het kwaad, want het is nooit te laat totdat het te laat is. Mijn taak voor Mijn boodschappers is om Mijn boodschappen te delen. Onderdruk niet hun woorden. Bid voor Mijn boodschappers vaak, want zij doen een taak voor Mij. De mensen kunnen niet in zijn totaliteit weten wat Mijn plan is, maar ze kunnen weten wat Ik wil dat ze moeten weten. Ik wil dat geen van Mijn kinderen vrezen. Wanneer zij beseffen dat ze niet kunnen worden weggerukt uit Mijn hand zal dit hen behoeden van angst voor wat gaat komen.

Om te leven niet in angst maar in Mijn aanwezigheid, gevuld met Mijn Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest, nu is wat Ik Mijn schepping uitnodig om te doen. Zelfs sommigen in Mijn kudde verblijven niet in Mij de hele tijd. Velen zijn getrokken in de wereld, en zij lopen doelloos op zoek naar de dingen van uw wereld. Zij proberen om die lege ruimte in hun hart te vullen met de dingen van het vlees, maar het werkt niet. Velen van Mijn schapen zijn buiten in de wereld op dit moment. Roep naar hen. Breng ze terug. Verstoot niet, maar roep hen terug in de kudde. Zij hebben uw oordeel niet nodig. Zij hebben uw boze hoon niet nodig.

Zij hebben behoefte aan uw liefde. Zij hebben behoefte aan Mijn liefde. Zij zijn niet minder verdienstelijk van deze liefde dan elk van Mijn schepping. Ik ben een plek om uw vermoeide hoofd op te rusten. Ik ontvang met open armen. Er is geen magische formule. U ontvangt Mij, en Ik ontvang u. Voeg niet toe aan het evangelie, u wolven. Mijn liefde is een garantie wanneer u aanvaardt Mijn geschenk van de verlossing. Denk niet in uw vlees dat u kunt toevoegen aan Mijn perfecte geschenk. Het is een eenvoudig plan dat ongeacht hoe Satan probeert te ma­ni­pu­leren, hij kan het niet. Hij verdraait het en probeert om het nog ingewikkelder te maken.

Hij verdraait het in de hersenen van Mijn schapen, en zij keren om en verdraaien het aan de verlorenen. Wee aan u, Mijn verwarde schapen. Verdraai niet de waarheid dat Mijn evangelie is. Vertel de verlorenen, wanneer zij Mij aanvaarden, Ik hen aanvaard. Ik heb van hen gehouden en heb geweten het aantal haren op hun hoofd sinds hun schepping. Ik, de Heer van het heelal, nam een menselijke gedaante, leefde zondeloos en stierf aan het kruis niet alleen om sommigen te redden, maar allen van Mijn schepping.

Mijn Evangelie is eenvoudig als om niet uit te sluiten. Het verwelkomt de meest verachtelijke van de zondaars om het te herkennen voor wat het is, een puur en simpel evangelie, een levenslijn naar hen die verdrinken, liefde voor altijd naar een schepping die op het randje is. Vervuil deze eenvoudige geschenk niet met uw kunstmatige regels. Het is puur en het is eenvoudig. Compliceer het niet, want als u dat doet, doet u de wil van Satan en niet van uw Vader. Ik hou van u, Mijn kinderen. Alstublieft, geef dit door. >>>>> It’s Never Too Late Until It Is Too Late!!!

YouTube

Johannes 3:16; 10:27-30

