Groen Licht!!

Rhema Woord
278pikelk – 16 december 2013
Vrij vertaald

Dochter, deel Mijn woorden met Mijn kudde. Wie oren heeft om te horen zullen horen. Ik hou van u, Mijn kinderen. Uw ver­los­sing genaakt. Wees niet meer te­leur­ge­steld als u de voor­spelde data ziet komen en gaan. Geen te­leur­stel­ling. Uw ver­los­sing genaakt. Ja, het is waar, Mijn kind. Ik kan u niet vertellen de dag noch het uur, maar u bent in het seizoen. Ik kan niet wachten om Mijn kinderen in Mijn armen te nemen. De pijn en het leed dat u ervaren hebt op uw Aarde zal vergeten worden. Elke traan, elke enkele traan, zal worden afgeveegd en er zal geen verdriet meer zijn. Er zal geen angst meer zijn.

Er zullen eindeloze morgens zijn vol liefde, vreugde en vrede. Uw ziel kan zich niet voorstellen wat Ik bereid heb voor Mijn geliefde schepping. Uw ziel kan Mijn liefde voor u niet doorgronden, Mijn kinderen. Houdt u van vliegen? Wanneer u weet dat u thuis komt, zult u van vliegen houden. Wanneer u weet dat Mijn om­hel­zing op u wacht. Oh, Mijn mooie Bruid. Oh, hoe Ik verlang voor Mijn mooie Bruid om in Mijn armen te vliegen. Binnenkort, Mijn kinderen. Binnenkort. Oh, hoe Ik hou van u. >>>>>Groen Licht!

YouTube

