Blijf Naar Boven Kijken!

Rhema Woord
278pikelk –  1 december 2013
Vrij vertaald

Mijn kinderen, nu is niet het moment om weg te kijken. Blijf kijken, want uw verlossing genaakt. Zoek Mij, want Ik ben in alles. Belangrijker nog, Ik ben met u. Ik ben naast u in alles wat u doet. Maak u geen zorgen en word niet bedroefd, want veel dingen hebben niet plaatsgevonden in de manier waarop de mens voorspelde wanneer en hoe u dacht dat ze zouden doen. Mijn hart is dolblij wanneer Mijn kinderen Mij zoeken.  Deze hoop is niet de hoop van het vlees,  maar god­de­lijke hoop, en het is van Mij, Mijn kinderen. Mijn kinderen moeten voorbereid worden voor wanneer de duisternis valt over uw Aarde.

Mijn kinderen zullen hun licht werpen. Mijn boodschappers zijn vooruit gelopen, maar het betekent niet dat zij op het verkeerde pad zijn. Wacht gewoon. Wacht geduldig en zoek Mij ijverig, onderzoekende Mijn Bijbel en vaak avondmaal met Mij te vieren. Bid in de Geest voortdurend, en blijf de tekenen herkennen die sneller en sneller zullen komen. U staat op een onstabiele ondergrond op dit moment. In Mij zult u uw stabiliteit vinden. Blijf voorwaarts marcheren. Steun de zwakke en de vermoeide. Wees vrienden met elkaar, en spoor Mijn ware boodschappers aan. Word niet misleid en loop weg van waar Ik wil dat u zult zijn.

U moet luisteren en Mijn stem horen. Mijn woorden zullen niet falen. Herinner Mijn kinderen eraan dat de overwinning al de Mijne is, en binnenkort zullen zij delen in die overwinning.  U bent van Mij, Mijn kinderen, en u zult niet van Mij weggenomen worden. Ik hou van u, en de kleine hoeveelheid ongemak u confronteert zal zeker de moeite waard zijn van wat te wachten staat op het einde van uw reis. Het is tot Mijn glorie dat u waakt. >>>>> Keep Looking Up!

YouTube

