Val Nooit Iemand Aan

Rhema Woord
278pikelk –  20 november 2013
Vrij vertaald

Mijn boodschappers, velen deinzen nog steeds terug van het uitbrengen van Mijn boodschappen. Maak u geen zorgen over wat mensen om u heen zullen zeggen. Als Ik het heb gewogen op uw hart, deel wat Ik u laat zien. Het is de taak van Mijn kinderen om de harten en woorden die aan hen gepresenteerd worden te onderscheiden. Niets is door toeval, en Ik verzeker u allen dat wanneer u tot Mij komt in gebed, u zult worden beantwoord. Wat u doet met dat antwoord moet ook naar Mij gebracht worden. Mijn boodschappers vallen een schaap aan in Mijn kudde. Zij zochten hun hart maar kregen niet het antwoord die hun vlees wilden, dus liepen ze vooruit zonder Mijn goedkeuring en verspreiden een leugen over Mijn geliefde boodschapper.

Ik kan omgaan met de valse profeten en de valse boodschappers evenals fouten gemaakt, zoals Ik heb gedaan sinds het begin. Om niet zeker te zijn en deze beschuldigingen tegen uw broederen te brengen is niet van Mij. Als u een meningsverschil met iemand hebt, spreek hen persoonlijk aan, niet in het openbaar. Deze schapen van Mij moeten berispt worden, maar deze berisping zal van Mij komen. Lever dit bericht af en laat Mijn schapen weten dat zij Mijn antwoorden moeten zoeken op hun vragen en laat anderen hetzelfde doen. Mijn boodschappers, het gooien van een collega-schaap naar de wolven is Mijn taak, niet de uwe.

Ik roep u toe en vraag dat u uw vlees zijn verlangen ontkent om verdeeldheid en onrust te veroorzaken onder uw broeders. Bid voor diegenen tot wie u geleid wordt om voor te bidden, dat zij de waarheid zullen zoeken en vinden. Te komen tegen hen zoals u doet is verwant aan een openbare geseling. Mijn schapen moeten geleid worden door Mij. Zij horen Mijn stem. Dit verzeker Ik u. Ik heb uw hulp niet nodig in het toeroepen van valse leraren, valse profeten, valse boodschappers of fouten in een publieke manier. Luister voor Mijn berichten nu, Mijn boodschappers. Wees niet bang om visioenen, dromen en woorden te plaatsen die Ik aan u gegeven heb.

Sommigen van Mijn schapen zetten de wagen aan de voorkant van het paard, springen Mij vooruit en ze maakten fouten. Ik hou nog steeds van hen zo, en het moet bekend zijn dat al Mijn kinderen in hun vlees fouten zullen maken, allemaal. Dit is de reden waarom, ja, uzelf moet onderscheiden, en laat het aan uw broeders en zusters over om hetzelfde te doen. Een fout gemaakt in het toeroepen van een broeder is van het grootste belang en kan één van uw zeer eigen kudde vernietigen. >>>>> November 20, 2013 – Never Attack Anyone

YouTube

