Mijn Liefde Zal Allen Veroveren!

Rhema Woord
278pikelk –  23 november 2013
Vrij vertaald

Als u vroeg om uw deel van Mijn wijsheid, zal het u gegeven worden, Mijn kinderen. U kunt uw vlees niet vertrouwen om te onderscheiden, maar u hebt de belofte van Mijn Heilige Geest aan de binnenkant van u, onderscheiden voor u. U moet leren om volledig te vertrouwen op Mijn Ruach Ha Kodesh, de Heilige Geest, om u te begeleiden en om u wijsheid te geven in deze laatste dagen. Laat Satan niet tegen u opstaan. Wanneer u constant in de Geest bidt en blijft in Mijn Woord, heeft hij op geen enkele manier tegen u te komen met succes. Maar als u deuren opent voor hem,  zal hij in staat zijn om te slagen tegen u.  U moet nu in Mij blij­ven.

Wees van nuchter oordeel in alle dingen die u doet. Doe alle dingen in de Geest, en waag u niet af van Mijn pad, naar de wereld, in uw vlees. Dit is wat zorgt voor openingen voor Satan en zijn volgelingen om uw wapenrusting binnen te dringen. Mijn kinderen, Ik wil niets liever dan u te brengen naar het herenhuis die Ik voor u bereid heb. Dit zal binnenkort gebeuren, Mijn kinderen. Tot die tijd, schijn helder, vervuld met de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. Deel Mijn liefde op elke manier die Ik aan u presenteer. Wees u bewust te allen tijde over wie Ik plaats in uw pad, en mis niet de kansen om Mijn liefde te delen met de verlorenen en de hopelozen.

Mijn liefde voor u beveiligt u in het gevoel van veiligheid die daarmee gepaard gaat. Voel de liefde die Ik voor u heb. Ik wil dat niemand verloren gaat, en allen om thuis te komen tot Mij. Het maakt niet uit wat u gedaan hebt, en waar u geweest bent, Mijn kinderen. U wordt gereinigd van de zonde wanneer u Mij aanvaardt als uw Redder. De zonde is verdwenen en u bent een nieuw mens, een nieuwe schepping, en kan niet van Mij weggenomen worden. Wees veilig nu, als u van Mij bent. En als u Mij nog niet hebt aanvaard in uw hart, doe zo. Ik bied aan volledige vergeving en liefde aan de verlorenen. En Ik verwelkom allen naar huis die Mij ooit kenden maar zijn afgedwaald.

Verspreid Mijn liefde aan zovelen als u kunt nu. Schijn uw licht in de duisternis, Mijn kinderen. Ik zal gelegenheden voor u instellen, en u voorzien van alles wat u nodig hebt om de verlorenen en de teruggevallenen te bereiken. Mijn liefde zal allen veroveren. >>>>> My Love Will Conquer All!

YouTube

