Titel Onbekend

Rhema Woord
278pikelk –  12 november 2013
Vrij vertaald

Mijn berichten van de waarheid vloeien nu naar Mijn boodschappers. Zovelen delen ze niet met anderen, de dingen die Ik met hen deel. Alstublieft, Mijn kinderen, deel de boodschappen en dromen en visioenen die u nu ontvangt. Deins niet terug. Raak niet gefrustreerd door mensen die in hun trots lopen of door volgelingen van Satan  die hij gebruikt om  nu Mijn boodschappers  aan te vallen.  Velen leu­nen achterover en zijn bang om deze vervolgingen te confronteren. U gaat tegen aanvallen komen nu. Deze wereld zal proberen u te consumeren, het nemen van uw tijd weg van Mij.

Als u problemen ondervindt,  raak niet gefrustreerd  of word ontzet.  Uw focus  zal lijken uit  balans te zijn.  Uw aandacht,  hoewel u  zult proberen  op de taak  te blij­ven, zal van Mij verwijderd worden. Zo snel als u zich realiseert dat u van Mij weggetrokken werd, richt u terug naar Mij. Deze wereld heeft nog steeds zijn aantrekkingskracht op u. Geef voorrang aan Mij eerst en de tweede de wereld. Ik realiseer dat er vele dingen zijn die velen van u moeten bereiken voor uw werk en gezin elke dag. Dat begrijp Ik, maar laat u niet afleiden door de onnodige nu, vooral de dingen die louter voor amusement zijn.

Wanneer u ontspanning nodig hebt, ontspan in Mij. Wanneer u oefeningen doet, oefen met Mij. Wanneer u luistert naar muziek, luister met Mij. Ik moet de eerste zijn waar u op focust wanneer u wakker wordt, en de laatste aan wie u denkt terwijl u in slaap valt. Velen van Mijn kinderen raken verstrikt in wat zij zien als ongevaarlijke activiteiten en spelletjes, wanneer wat het echt is, is Satan die hen verwijdert van de werkelijkheid, hun tijd opneemt die zij konden gebruiken om te leren over Mij en ze te richten op andere dingen. Sommige van deze dingen worden zelfs afgoden. Dit is zijn plan.

Zijn bedoeling is om u van Mij af te keren, zelfs voor minuten per keer, zodat hij vooruitgang kan boeken in uw leven en u verdriet veroorzaakt. Als uw focus niet op Mij ligt,  riskeert u misleid  te worden door hem.  Zijn timing is  perfect en  hij kijkt naar de mogelijkheid om toe te slaan op u als prooi. Geef hem deze kans niet. Als u in Mij blijft, bent u beschermd. Bid in de Geest voortdurend. Lees Mijn Woord en aanbid Mij voortdurend. Vier dagelijks het avondmaal met Mij, en u zult worden beschermd tegen hem die u zoekt om u te verslinden. >>>>> November 12, 2013 – No Title

YouTube

