Puzzel Stukken

Rhema Woord
278pikelk –  12 november 2013
Vrij vertaald

Mijn dochter, velen van Mijn boodschappers hebben de stukken van de puzzel die je zoekt. Aanwijzingen die wanneer je ze samenstelt, jouw leiding en voorkennis zullen zijn op wat er gaat gebeuren. Ik heb deze boodschappers geroepen en bracht u samen voor een reden. De boodschappers die Ik gekozen heb zijn van Godswege aangewezen, elk met zijn of haar eigen rol in deze eindtijd. Lever Mijn berichten af, Mijn dochter, omdat jij ook stukjes van de puzzel hebt die langzaam beginnen vorm te krijgen in de hoofden van degenen die proberen om het op te lossen.

Dit zijn bovennatuurlijke stukken aan een bovennatuurlijk eindtijd puzzel. Mijn kinderen moeten deze puzzel snel oplossen. Het verheerlijkt Mij wanneer Ik Mijn kinderen ijverig naar Mij zie zoeken en zoeken naar de kennis van het mysterie van deze eindtijd. Ik wil dat niemand vreest, zoals verrassingen soms angst kunnen veroorzaken. Dit is de reden waarom Ik Mijn kinderen verlicht. Al Mijn boodschappers moeten nu samenwerken om de stukken op hun plaats te zetten en een solide hypothese te vormen over wat gaat komen. Hoe meer mensen die begrijpen wat zich zal ontvouwen, hoe beter.

Mijn kinderen die deze dingen weten en begrijpen van tevoren, zullen in staat zijn om de angst te kalmeren van de kinderen die niet herkennen in welke tijd zij zijn. Ik wil dat Mijn kinderen zich veilig verscholen voelen onder Mijn hoede. Ik wil dat niemand vreest, want angst is niet van Mij. Dit is waarom het zo belangrijk is voor Mijn Bruid, die vol verwachting heeft gewacht en deze eindtijd gebeurtenissen volgt,  om dicht bij  Mij te blijven nu.  Uw dienst zal zijn  om de mensen te on­der­steu­nen die niet op zoek waren naar Mijn spoedige terugkeer. Mijn wachters op de muur worden opgeroepen om acht te geven nu.

U weet wie u bent, en wat u moet doen. U kent uw taken die Ik u vraag te doen. Allemaal zijn heel belangrijk aan deze tijd nu. Plaats uw woorden die u van Mij ontvangt, en al uw dromen en visioenen. Elk is een pagina in een hoofdstuk van een boek dat  allemaal bij elkaar  zal passen en  volkomen logisch  maakt bij zijn climax conclusie. Als Ik u roep, luistert u? Doet u wat Ik van u vraag? Deze komende dagen zullen moeilijk worden voor alle mensen op uw Aarde, dit is zeker, maar Ik heb strategisch Mijn kinderen geplaatst waar zij effectief kunnen getuigen aan hun verloren familie en vrienden van Mijn eenvoudige evangelie.

U zult allen met wie u in contact komt verzekeren dat als zij Mij aanroepen, ze veilig en beschermd zullen zijn tegen alles waarmee zij geconfronteerd worden, als zij op Mij rekenen voor die bescherming. Dit zijn de redenen dat deze tijden niet duidelijk te zien zijn gemaakt. Het vergt Mijn gezalfden om deze dingen uit te werken en te begrijpen. Ze zijn gecodeerd aan Satan en zijn volgelingen, en van hen verborgen. Maar Mijn gezalfde dienstknechten kunnen deze dingen uit­werken, en de woorden van Mijn gezalfde dienaren kunnen niet door Satan uitgelegd worden, maar alleen door anderen gevuld met Mijn Ruach Ha Kodesh.

Vergis Mijn geduld niet voor zwakheid. Ik wil dat niemand verloren gaat, maar Ik zal ook niet de vernietiging van Mijn schepping laten doorgaan. Ik hou zo van Mijn kinderen, en zie elke traan die u laat. Mijn hart breekt wanneer Mijn kinderen pijn hebben, en Mijn geduld heeft moeten doorstaan omwille van de vele verlorenen, wachtend op hen tot zij de bocht omgaan richting huis. Ik heb nu lang genoeg gewacht. Werk samen met Mijn boodschappers om deze stukken samen te stellen. Deins niet terug. Twijfel niet. Vast en bidt voortdurend in Mijn Geest. Vier het avondmaal met Mij en blijf in Mijn Woord, en uit deze wereld. Kom naar voren nu, Mijn kinderen, met uw stukje van de puzzel. >>>>> November 12, 2013 – No Title

YouTube

