Geen Tijd Voor Twijfel

Rhema Woord
278pikelk –  12 november 2013
Vrij vertaald

Mijn dochter,  nu is  niet de  tijd voor  twijfel.  Twijfel is  van Satan.  Wanneer jij twij­felt, sta je niet vast in het geloof. Voor jou om nu te twijfelen is om jouw hele gezin in de steek te laten. Jij moet degene zijn sterk in het geloof. Jij moet degene zijn die hen overeind houdt. Niet wankelen, want Ik heb jou genoeg waar­schu­wing vooraf gegeven van wat gaat komen. Jij moet de standvastige zijn. Houd hen om jou heen kalm, en richt voortdurend hun gedachten terug naar Mij en Mijn heilsplan. Ik ben de Enige die rustig zal zijn tijdens de komende dagen.

Alle dingen zullen chaotisch worden, maar Ik blijf Dezelfde. Een stevige Rots voor jou om jouw voeten op te plaatsen door de hele tijd die gaat komen. Zelfs met de waarschuwingen zullen velen nog verrast worden wanneer de gebeurtenissen van het begin van het begin van het einde van de wereld zoals je het kent, begint. Mijn woorden moeten Mijn Bruid aanmoedigen nu. Je zult bovennatuurlijk versterkt worden. Laat je niet vallen in angst of bezorgdheid, Mijn geliefde. Velen zullen vinden dat hun families die eerder hun waarschuwingen genegeerd hebben, zullen opeens de oogschellen van hun ogen hebben vallen en beginnen om ze luid en duidelijk te horen.

Een profeet wordt in zijn woonplaats niet aanvaard. Dit is een waarheid, maar wanneer de gebeurtenissen die zij hebben gesproken beginnen te geschieden, zullen hun families beginnen te beseffen dat hun roeping eigenlijk van Mij was. Ik vertel het u nu voordat het gebeurt, zodat wanneer het gebeurt u zult geloven dat Ik het ben. Ik zeg u, wie ook iemand aanvaardt die Ik zend, aanvaardt Mij, en wie ook die Mij aanvaardt, aanvaardt Degene die Mij gezonden heeft.>>>>> November 12, 2013 – No Title

YouTube

Johannes 13:19-20

