Titel Onbekend

Rhema Woord
278pikelk –  4 november 2013
Vrij vertaald

Mijn dochter, verspreid Mijn boodschappen. Het is heel belangrijk dat mensen weten wat te verwachten. Als mensen onvoorbereid en niet op de hoogte zijn, zullen zij zeker de komende evenementen vrezen. Mijn boodschappers, velen worden nog steeds naar voren geroepen. Ik breng vele boodschappen uit, elkaar bevestigend en spiegelend. Deze berichten zullen aan elkaar toevoegen, en u zult beginnen het volledige beeld te zien. Ik roep vele boodschappers te voorschijn nu. U weet wie u bent en dat de boodschappen die Ik u geef belangrijk zijn voor iedereen om te horen. Wees niet bang, wees sterk in Mij en, alstublieft, geef Mijn berichten vrij. Ik hou heel veel van al Mijn kinderen. Mijn hart verlangt ernaar om u allemaal tot Mij te verzamelen.

De tijd moet nog steeds passeren, zodat veel meer van de verlorenen hun weg naar huis tot Mij zullen vinden. Gebeurtenissen zullen komen over uw eens zo grote natie nu die zullen leiden dat veel mensen zullen sterven. Mijn kinderen moeten niet bang zijn als deze gebeurtenissen zich ontvouwen. Mijn kinderen zullen een licht voor de rest van de wereld zijn terwijl de tijd vooruit gaat. Wanneer u met Mij loopt, loopt u in vrede, zonder angst. Mijn liefde wist de angst uit, en zo lang als Ik uw nummer één focus ben, beloof Ik u dat u veilig zult zijn en veilig verscholen onder Mijn hoede van bescherming. Ik weet het aantal haren op uw hoofd. Maak u geen zorgen. Wees over niets bezorgd. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>> November 4, 2013 – No Title

YouTube

