Geen Titel

Rhema Woord
278pikelk –  4 november 2013
Vrij vertaald

Mijn kind, alleen maar omdat je geen tijd voor mij hebt, betekent niet dat de gebeurtenissen die komen, uitgesteld zullen worden. Je bent ………? nu. Mijn boodschappers zijn belangrijk, en je bent een boodschapper. De boodschappen die je ontvangt zullen andere berichten bevestigen. Veronachtzaam Mij niet. Luister voor Mij voortdurend, en stap niet van het spoor af. In de komende weken zul je dingen zien beginnen te gebeuren die in tegenstelling zijn tot alles wat je in het verleden hebt meegemaakt. Uw steden zullen onder vuur komen, en vele mensen zullen hun levens verliezen. Uw regering doet dit zodat zij gewoon uw gepeupel kunnen afzetten.

Dit is een tijd waar Mijn kinderen naar Mij moeten opzien voor hun vrede en opletten wat zich ontvouwt. U kunt niet reageren en proberen om dit te veranderen, want als u dat doet zult u vechten tegen de bierkaai. Deze dingen moeten geschieden. Ik waarschuw al Mijn kinderen door middel van boodschappers voor een lange tijd, maar nog steeds horen velen Mij niet. Deze komende gebeurtenissen zullen de verlorenen wakker maken; en velen die Mij kennen, maar niet op Mijn pad lopen, naar Mij teruggeleid worden. Dit zal een tijd van beslissing zijn voor velen. Mijn schapen die al dicht bij Mij zijn, het is belangrijk voor u om sterk te staan zonder angst, en wees getuigen van de vrede die uw begrip te boven gaat die Ik voor u verstrek.

U bent Mijn Lichaam en zal worden opgeroepen om deze komende gebeurtenissen tot stand te brengen. Velen zullen naar u toe komen met vragen over Mij. Wees bereid om te antwoorden met Mijn puur en simpel evangelie. Laat de velen die proberen om Mijn vrede in u binnen te gaan in uw kudde binnen met open armen. Velen zullen in angst zijn, en Ik zal de enige vrede zijn die ze kunnen vinden in de verwarring. Deze dingen moeten gebeuren, als velen hun weg naar huis tot Mij nu zullen vinden. Ik wens voor niemand om verloren te gaan. Ik verlang om zoveel schapen in de kudde te brengen als bereid zijn. Bereid Mijn boodschappers voor, wees in vrede en wees niet bang. Uw roeping is individueel aan een ieder van u. Ik zal u uw instructies brengen. Luister voor Mij nu, Mijn kinderen. Luister.
>>>>> November 4, 2013 – No Title

YouTube

