Ik Hou Van U, Mijn Kinderen

Rhema Woord
278pikelk –  31 oktober 2013
Vrij vertaald

Mijn dochter, vandaag kom Ik naar je toe met een andere boodschap. Alsjeblieft, vertel Mijn kinderen deze boodschap voor Mij. Ik hou van u, Mijn kinderen, en hoewel de boze probeert schade aan te richten in het leven van velen van Mijn kinderen, is hij verslagen. Mijn kinderen moeten in de overwinning lopen die Ik voor hen heb gekocht. Loop elke stap van de weg in vreugde en in vertrouwen. Vertrouwen komt voort uit het weten hoeveel Ik van u houd. Weten hoeveel Ik van u houd komt door  het lezen van en  het luisteren naar,  en het horen  van Mijn Woord.

Bestudeer Mij, en u zult vinden dat er geen grotere liefde voor u is dan de liefde die Ik voor u heb. Ik ben op unieke wijze in staat om al Mijn kinderen lief te hebben zo individueel als zij Mijn kinderen zijn. Van elk kind hou Ik anders, omdat zij elk verschillend zijn, maar Mijn liefde voor hen is allemaal hetzelfde: eeuwig, nooit eindigend en ondoorgrondelijk, niet te vergelijken met de liefde die u ervaart op uw Aarde. Uw verstand kan het niet begrijpen. Als u van iemand houdt, kost het energie. Het brengt u hoewel vreugde. Beeld Mijn blijdschap uit als het gaat om het houden van al Mijn kinderen.

Ik hou van hen zonder enige twijfel, niets terughoudend, niets verborgen. Ik zie hen op de manier waarop Ik Mijn Zoon zie. Er is geen zonde die Mij ervan weerhoudt 100% puur lief te hebben. De zonde werd gekleurd met de helderste wit, met het bloed van Mijn Zoon. De zonde is onzichtbaar. En alles wat Ik zie als Ik naar u kijk is de liefde van Mijn leven, Mijn creatie die Ik adoreer. Niets remt Mijn liefde voor u. Niets. U bent vergeven zover het oosten is van het westen. Eeuwig altijd, Mijn blik van u is door middel van een perfecte lens van liefde dat niets of niemand kan veranderen.

Ik verlang naar de dagen binnenkort wanneer u in staat bent om volledig Mijn liefde voor u te ervaren. Tot dan, richt u op het ontvangen van de liefde die Ik nu voor u heb. Ervaar de vreugde en de zegeningen die Ik voor u heb staan wachten. Ontvang Mij in alles wat Ik voor u plaats.  En binnenkort,  Mijn kinderen,  zal Ik u bij­een­brengen, en u zult Mijn omhelzing uit de eerste hand voelen. Tot die tijd, Mijn kinderen, loop in vreugde, loop in Mijn vrede en loop in Mijn liefde. Ik hou van u. >>>>> I Love You My Children [No video available. See transcript https://278pikelk.wordpress.com/2013/10/ ]

