Waarschuwing Voor De Bruid!

Rhema Woord
278pikelk –  26 oktober 2013
Vrij vertaald

Mijn Bruid, focus op het leren van wie Ik wil dat u moet worden voor Mij in deze dag. Vind elke en alle afgoden die u nu vóór Mij stelt en verwijder deze dingen uit uw leven. Bid dat Mijn wil aan u duidelijk wordt gemaakt, en bid voor u om Mijn wil te verlangen voor uw leven, en niet uw eigen. Ik selecteer de regels van Mijn Bruid nu. Ieder van u zal worden uitgenodigd voor verschillende taken in deze eindtijd. Om het aantal van de volheid der heidenen te manifesteren, moeten de dingen nu gebeuren die zelfs Mijn Bruid zullen verbazen, maar Mijn Bruid moet onthouden dat zij veilig onder Mijn hoede wordt weggestopt, en zij zal geen gevaar zien totdat Ik naar haar hoor om te komen naar de plaats die klaar ligt voor haar komst.

Mijn Bruid,  de laatste  voorbereidingen  worden nu gemaakt.  Zij heeft laatste mi­nuut details waaraan zij aandacht moet geven, en Ik ben de Auteur van deze details. Zij heeft al gaven gekregen die zij moet beginnen te herkennen en te gebruiken, want deze gaven zullen duidelijk zijn aan de verlorenen als gaven die alleen kunnen komen van de IK BEN, de enige Schepper van alle dingen. Mijn Bruid moet zich nu concentreren op wat Ik haar zal leiden te doen. Als zij gericht is op de dingen van deze wereld, zal zij missen op haar instructies en zal gewoon een bruidsmeisje worden. Een grote misleiding komt naar de Aarde.

Mijn Bruid die klaar zijn, zullen alert zijn, en zij zal de naties van deze misleiding waarschuwen. U zult ook calamiteiten zien zoals uw Aarde nog nooit eerder heeft gezien. Mijn Bruid zal het licht in de komende duisternis zijn, zowel lichamelijk als geestelijk. Diegenen die Mij zoeken en naar Mijn wil zoeken voor hen, zullen het vinden, en zij zullen alle demonen die tegen hen komen veroveren. Ik spreek nu tot diegenen die nu te betrokken zijn in deze wereld. Ik ben diegenen aan het afscheiden die niet hun tijd en aandacht geven aan wat Ik hen oproep om te doen.

Ik ben diegenen aan het afscheiden die niet acht slaan op Mijn waarschuwingen, en die niet handelen op Mijn leiding aan hen. Ik zet apart Mijn Bruid met de vele juwelen in haar kroon. Zij moet zoeken naar Mijn wil voor haar. Zij moet zoeken naar Mijn wil voor haar bediening in deze laatste dagen.  >>>>> October 26, 2013 – Warning For The Bride!

YouTube

