Klamp U Zich Vast Aan Mij

Rhema Woord
278pikelk –  30 oktober 2013
Vrij vertaald

Ik zet Mijn Bruid apart nu, maak haar klaar op wat gaat komen. Velen van Mijn Bruid zijn onder zwaar vuur nu. Velen worden geestelijk aangevallen in hun fysieke lichaam, en hun gedachten en gebedsleven worden ook aangevallen. Laat Mijn hand niet los, Mijn kinderen. Ik zal u door deze tijd leiden en u begeleiden. Net als de tijd dat Jezus in de tuin doorbracht. Hij had de voorkennis van wat er zou komen met Hem. Mijn Bruid weet niet precies wat er gaat komen, maar zij weet in haar hart en in haar geest de dingen die over de verlorenen zullen komen in deze wereld.

U kunt u niet focussen hierop, maar u voelt het in uw geest, Mijn Bruid. Velen van u voelen de komende duisternis en hebben vraagtekens in plaats van te rusten in Mij. Ik heb de controle van wat er gaat gebeuren. Alstublieft, Mijn Bruid, weet dat Ik u in Mijn hand heb. Geloof Satans leugens niet. Hij zal proberen om u te vullen met angst en verdriet, en onzekerheid. Houd, alstublieft, uw ogen op Mij gefixeerd nu, Mijn Bruid. Klamp u zich vast aan Mij, en Ik beloof dat Ik u nooit zal laten gaan. >>>>> October 30, 2013 – Cling to Me

YouTube

