Waarschuwing

Rhema Woord
278pikelk –  7 oktober 2013
Vrij vertaald

Zoek nu de dingen die geheimen voor u zijn, en Ik zal u helpen de antwoorden te vinden. Ik stort Mijn wijsheid en kennis uit aan hen die zoeken, omdat hun zoeken glorie aan Mij brengt. Wanneer u zeker bent dat u geleid werd tot het antwoord dat u zocht, deel deze openbaringen met uw broeders en zusters. De dingen in Mijn Woord dat u vele malen gelezen hebt, zullen nu plotseling een diepere of een andere betekenis hebben. Wanneer u tijd doorbrengt met Mij, zult u zien dat u met meer energie en positief eruit zal komen. De tijd die u besteedt met Mij zal u herstellen nu.

Net als de tijd weg van Mij en doorgebracht in deze wereld uw energie zal wegzappen. Satan wil niets liever dan Mijn krijgers onder zijn duim te houden. Hij wil u ziek en moe, en niet in staat om te getuigen van Mijn genezing van uw geest, ziel en lichaam. Om hem te verslaan moet u nu aan Mij vasthouden. Stem niet in aan de druk van deze wereld. De dingen die u van Mij weghouden, werp het weg. Draag zorg voor de giften die Ik u gegeven heb, en draag zorg voor uw verstand om het af te houden van de vuiligheid die u omringt. Binnenkort zal de bluf van uw regering en uw media worden genoemd.

Zolang u in Mij verblijft, zult u beschut worden tegen wat gaat komen. Velen zullen niet begrijpen wat er gaat komen, maar Mijn wachters zullen duidelijk zien wanneer dingen beginnen te ontrafelen. Wees niet bang. Zolang u in Mij blijft, zult u beschermd worden. Uw tijd moet nu worden besteed aan het focussen op Mij en het oplossen van de mysteries die Ik u oproep op te lossen. Wee degenen die doorgaan met hun broeders aan te vallen over dingen waar niemand antwoorden op heeft. Velen denken dat zij Mijn timing weten, maar niemand weet het.

Velen vallen de woorden van hun broeders aan en zij spreken valselijk tegen velen van Mijn wachters. Sta vast, Mijn wachters. Zoek Mij en laat de woorden van het kwaad tegen u naar de diepten zinken. Ik beoordeel het hart van ieder mens. Alle mensen maken fouten, en niemands hart is perfect, maar een mens moet niet oordelen en komen tegen een ander over dingen waarvan hij geen bewijs heeft. Een droom van één mens biedt bewijs aan velen, maar valt op de dode oren van de bespotter. Wee u, bespotters, want u kunt niet de waarschuwingen van de wachters horen omdat uw dode oren voortvloeien uit uw vleselijke trots.

Mijn timing is perfect. Ik ben de IK BEN. Ik zal niet haasten noch vertragen, maar perfectie is van Mij in alle dingen. Wachters, ga door met uw dromen en visioenen te plaatsen, en plaats uw waarschuwingen. Bespotters zullen er zijn om tegen u te komen, want dit is wat geschreven is in Mijn Woord om u voor te bereiden. Wee degenen die van Mij zijn die bespotten tegen hun eigen. Geef niet toe aan deze trots, zoek antwoorden voor uzelf voordat u uw eigen broeders beschadigt. >>>>> October 7, 2013 – Warning

YouTube

Boek van Judas

