Niet Zomaar Een Koning!!

Rhema Woord
278pikelk –  11 oktober 2013
Vrij vertaald

Ik ben niet zomaar een Koning. Wat is een koning? Een koning is een koninklijke heerser waarvan  de onderdanen  zijn onderworpen  aan hem.  Ik ben  een Ko­nink­lijke Heerser, maar Mijn onderdanen worden alleen bemind door Mij. Een koning is een heerser die moet worden geprezen. Ik ben een nederige Koning die alleen uw liefde wil. Een koning kan ferm zijn en niet bereid zijn dat zijn onderdanen hem falen. Ik hou van Mijn schepping, Mijn volk, en zal van hen houden voor de eeuwigheid. Mijn kinderen die verloren zijn zijn net zo geliefd als Mijn kinderen die Mij goed kennen. Ik treur voor Mijn verdwaalde kinderen. Voor elke verloren ziel treur Ik, en Ik zal eeuwig om hen treuren.

Ik ben niet alleen uw Koning. Ik ben uw Vader. Ik ben uw Moeder. Ik ben uw Broeder. Ik ben uw Vriend. En wanneer u buigt voor Mij, dient u Mijn wil, maar Ik zal altijd uw gezicht optillen en Mijn licht erop schijnen. Ik hou van u, Mijn kind, en Ik ben uw Koning, maar Ik ben niet een koning in de manier waarop mensen koningen zien. Ik ben Koninklijk, maar Ik ben niet koninklijk in de manier waarop mensen koningschap waarnemen. Ik ben een rechtvaardig Heerser. Ik ben niet in de manier waarop mensen een heerser begrijpen. U kunt niet Mijn Koningschap waarnemen omdat niets daarvan is wat het als koninkrijk is in de waarneming van mensen. Ik ben uwe Majesteit, maar u bent Mijn Bruid van wie Ik mateloos houd.

Mijn liefde biedt u veiligheid en vrede in tijden van nood nu, maar kijk naar uw leven op deze Aarde als een sneetje van een atoom in vergelijking met wat Ik voor u in petto heb, Mijn geliefde. Ik ben uw Koning, maar niet in de manier waarop u waarneemt een koning te zijn. Er is nog nooit een koning op uw Aarde geweest die zijn onderdanen zo heeft liefgehad, genoeg dat hij zijn bloed vergiet en zijn leven voor hen gaf. Er is nog nooit een majestueuze koning geweest zoals Ik die zo’n meesterwerk schiep. Er is geen koning in het eeuwige universum dan uw Vader die u schiep. Uw Vader houdt van u. Uw Koning. >>>>> October 11, 2013 – Not Just Any King!!

YouTube

