3 Dagen van Duisternis

Rhema Woord
278pikelk – 17 oktober 2013
Vrij vertaald

Ik zal Mij ontfermen over Mijn uitverkorenen. Mijn schepping is gestruikeld, maar zal toch Mijn genade ontvangen. Tenzij zij Mij verwerpen zullen zij Mijn genade ontvangen. Problemen komen binnenkort, Mijn kinderen. De Feesten passeren. Tijd verstrijkt. Velen horen in hun hart de kreten van de Ruach Ha Kodesh die hen waarschuwt. Wij waarschuwen telkens weer. Want Ik moet waarschuwen, want dit is in Mijn Woord en dit is Wie Ik ben. Ik wens dat niemand van Mijn schepping verloren gaat. De mensheid is Mijn meesterwerk, en Ik weet het aantal haren op elk hoofd van een mens. Velen zullen Mijn liefde afwijzen. Velen zullen deze waarschuwingen afwijzen. Ik zal waarschuwen tot op de dag dat de catastrofe uw Aarde slaat.

Vele tekenen zijn gebeurd,  maar dit evenement  waarover Ik spreek aan Mijn die­nares zal ontvouwen in een uur tijd. Ik waarschuw u nu, wees gereed voor de drie dagen van duisternis. Bereid uzelf en uw gezin voor. Ik heb gewaarschuwd over dit voorval aan velen van Mijn boodschappers. Dit komt, zoals u aan de tekenen in de lucht en in de hemelen ziet. Neem deze waarschuwingen niet licht op, maar luister ernaar. Zelfs Mijn Bruid zal worden geconfronteerd met sommige beproevingen, maar zij zal worden afgeschermd van toorn en beschermd tegen pijn en kwaad. Behoud het geloof, Mijn Bruid. Zovele verlorenen zullen op u leunen. Ik zal Mijn Bruid omsluiten in een beschermende doos. Zij zal gloeien in een prachtig licht.

Niemand zal Mijn Bruid raken, en zij zal weten wanneer haar tijd om te schitteren aankomt. De tijd die u doorbrengt in Mijn Woord geeft u kracht. Het is net als voedsel aan de hongerigen. Eet nu, Mijn kinderen, om uzelf te ondersteunen. Eet nu.  Luister  aandachtig  naar  alle  waarschuwingen  door  Mijn  boodschappers gebracht. Laat u niet misleiden, want het is gemakkelijk om te zien wie niet Yahshua Ha Mashiach belijden als de enige Heer en Heiland. Biddend onderscheid. Velen van Mijn boodschappers krijgen hun opdrachten nu en brengen deze waarschuwingen uit voor Mij. Wees stil, Mijn boden, en luister voor Mijn stem. Luister, en Ik zal uw Gids zijn. >>>>> 3 Days of Darkness

YouTube

