Schitter, Mijn Bruid!!

Rhema Woord
278pikelk –  30 september 2013
Vrij vertaald

Als een moeder-hen haar eigenzinnige kuikens verzamelt, zoals een herder zijn schapen verzamelt die op een dwaalspoor gaan, zal Ik nu Mijn eigen tot Mij verzamelen. Het aangezicht van velen is koppig, en zij geven zich niet volledig over aan Mij. Een volledige conversie betekent voor Mij het achterlaten van de dingen van deze wereld, en zien dat er dwaasheid in deze dingen zijn. Als u meer tijd besteedt aan welk tijdverdrijf ook dan u besteedt met Mij, besteedt u te veel tijd aan dat tijdverdrijf. Ik wil uw aandacht. Ik wil uw hele hart. Ik wil niet alleen een deel ervan.

De komende gebeurtenissen zullen het geloof van velen breken. Zij zullen Mijn schapen nodig hebben, de schapen die dicht bij Mij lopen, om aan hen uit te leggen en hun vertrouwen te herstellen in de Ene Levende God, hun Vader. Mijn Bruid, u bent in het seizoen nu van de Bruidegom die u komt opnemen, ja, maar er is ook veel te doen voordat Ik u verwijder. Er zijn verloren en afgedwaalde schapen die nog steeds worstelen om hun weg naar huis te vinden naar hun Vader. Zij weten van Mij, maar zij kennen Mij niet. Dit zijn Mijn schapen, ja, maar zij zijn schapen zonder Herder.

Houd van deze schapen met een hart dat alleen Ik kan plaatsen in u. Bid tot Mij en Ik zal u laten zien wie ze zijn, en u vullen met Mijn liefde voor hen. Alleen de liefde van een Vader kan hen naar huis brengen nu voordat het te laat is. Sommige dingen moeten gebeuren in uw eens grote natie en rond uw wereld voordat Ik Mijn Bruid ontvang tot Mijzelf , als een geschenk gegeven aan Mij door Mijn Vader. Sommige dingen zullen geschieden dat Mijn bruid moet confronteren, maar zij zal in veiligheid worden gehouden in deze tijden. Dit zal haar kans zijn om te schitteren voor Mij en om de verloren en afgedwaalde schapen te helpen thuis te komen naar Mij eindelijk.

Ik wil dat niemand verloren gaat. Denk na hierover, Mijn kind. Ik wil dat niemand verloren gaat. Dit is niet alleen een zin met de woorden aan elkaar geregen. Dit is een belofte! Een belofte die Mijn Bruid zal helpen manifesteren. Ik hou van u, Mijn kinderen, en binnenkort zal de overwinning van Mij zijn. >>>>> September 30, 2013 – Shine My Bride!!

YouTube

