Blijf Weg van het Vlees

Rhema Woord
278pikelk –  1 oktober 2013
Vrij vertaald

Mijn kind, velen onderschatten Mij. Zij onderschatten de lengtes die Ik zal gaan om Mijn verloren schapen binnen te brengen. Ik ben de IK BEN, de Schepper van het verleden, heden en toekomst. Ik stop voor niets als het gaat om de verlorenen naar Mij terug te brengen. Velen van Mijn kinderen denken dat zij Mijn wegen weten en kunnen  voorspellen. Satan heeft een zeer aangename dag van het tegen elkaar opzetten van Mijn heiligen. Elkaar aanvallen over dingen die zij op geen enkele manier kunnen weten. Hoe Ik dingen zal laten gebeuren, en wanneer Ik de dingen zal laten gebeuren is niet bekend door welk mens ook.

Hoewel velen denken dat zij Mijn wegen hebben uitgezocht, hebben zij dat niet. Satan leidt velen in de val en strikken, en wanneer zij in een hoek gedreven zijn, halen zij uit naar hun broeders en zusters in hun eigen vleselijke trots. Wee hen die proberen om Mijn plan in deze eindtijd te voorspellen. Verneder je hart nu, Mijn dochter, en probeer niet je weg te raden naar goddelijke antwoorden. De dingen van de eindtijd zal worden onthuld aan Mijn trouwe dienaren in een perfecte timing, en dit is hoe het moet zijn. Geef over Mijn perfectie geen tweede gedachte. Geef geen tweede gedachte over Mijn timing.

Velen zullen tegen jou blijven komen, Mijn dochter, nu meer dan ooit. Je moet jouw kruis opnemen en vooruit marcheren. Houd jouw vleselijke woede eruit. Jouw vlees doet geen goed, maar alle kwaad. Houd je focus op Mij. Luister voor Mij, en breng de woorden uit die Ik tot je spreek voor allen om te horen. Laat je gevoelens en emoties niet binnen kruipen en van Mijn glorie wegnemen. Je bent een dienares. Dien Mij en Mij alleen. Dien niet jouw vlees door te handelen in woede. Deze tijden zijn over Mijn Bruid en elk kind van Mij dat deel uitmaakt van Mijn Bruid. Verwijder je zelf en je vlees van Mij, en presenteer aan Mij een gehoorzaam Geest-vervulde dienares. >>>>> October 1, 2013 – Stay Out of Flesh

YouTube

