Waarschuwing!

Rhema Woord
278pikelk –  26 september 2013
Vrij vertaald

Barbra: Dit is een droom die ik vanochtend kreeg. Ik vroeg de Heer hoe ik de mensen over deze droom moet vertellen, en ik schreef dit op. De Heer deelde dit met mij; dus, ik ga gewoon voorlezen wat ik geschreven heb nadat ik de droom kreeg en u iets vertellen over de droom terwijl ik dat doe:

Woord: Wanneer de tijd komt, zal Ik Mijn kinderen laten zien wat te doen. Wees niet bang, want als u gevuld bent met Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, zal Ik uw Gids zijn in alle dingen. Blijf in Mij nu. Ik liet je zien in je droom. Vertel hen.

Droom: Ik had een gesprek met een man. Ik kende deze man niet, maar ik voelde alsof ik hem heel goed kende. Ik voelde mij erg geliefd en getroost door hem. De man en ik zaten op een met gras begroeide helling, op een zeer zonnige en mooie dag. Hij deelde met mij deze dingen: Net als de kinderen van Yahshua, Jezus, in Hem geloven en Zijn Heilige Geest ontvangen en wij permanent veranderd worden tot in de kinderen van de Allerhoogste God, net zo zal er ook een verandering zijn bij mensen wanneer zij geloven in de Antichrist, maar hun wijzigingen zullen gemanifesteerd worden zowel in hun geest als fysieke lichaam zodra deze verandering plaatsvindt.

(Barbra: Nu, ik nam dit aan de DNA te betekenen, maar dit werd niet specifiek tot mij gezegd. Ik nam het gewoon aan dat het dat betekent. In ieder geval, het is een permanente verandering.)

En deze heer vertelde mij dat zodra deze verandering plaatsvindt, zodra de mensen hun geloof in deze Antichrist plaatsen, er geen weg terug is. En dit is waarom het zo belangrijk is om mensen te waarschuwen zich niet bij de Antichrist aan te sluiten wanneer hij op het toneel verschijnt. Zodra catastrofale gebeurtenissen beginnen te ontvouwen, zullen mensen op zoek zijn naar iets of iemand om hun hoop daarin te plaatsen. Dat als zij eenmaal accepteren en hun trouw beloven aan de Antichrist, dat zij niet meer in staat zullen zijn om Yahshua of de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, te ontvangen en dat zij aan dit kwaad voor eeuwig en altijd gebonden zijn. Zij zullen aan Satan gebonden worden voor eeuwig en altijd, en er is geen weg meer terug zodra zij die keuze maken.

Barbra: Ik denk gewoon dat het triest is, omdat zoveel mensen niet beseffen dat zij een permanente beslissing maken dat altijd bij hen zal zijn voor de eeuwigheid. Maar goed, dat was de droom en het woord dat ik daarmee kreeg. Juist om mensen te waarschuwen dat zij lang en goed na moeten denken voordat zij geloven in de hoop, de valse hoop, van de Antichrist, wie hij ook moge zijn. Bedankt voor het luisteren, jongens. >>>>> September 26, 2013 – Warning!

YouTube

