U Zult Hier Zijn om te Helpen

Rhema Woord
278pikelk –  28 september 2013
Vrij vertaald

Mijn dochter, je hebt gelijk. Er zullen meer dan één opnames zijn. Ik zal deze informatie nu aan Mijn Bruid brengen. Velen die geen deel uitmaken van Mijn Bruid zullen nog tot Mij komen zodra de problemen beginnen te ontvouwen. Zij zullen sterk in Mij moeten zijn om de tijden te overleven waarmee zij geconfronteerd zullen worden. Velen zullen tot Mij komen omdat zij het merkteken van het beest niet zullen nemen. Het leven zonder zal voor hen vrijwel onmogelijk zijn. Dit is gewoon hoe het moet zijn. Sommigen zullen niet met Mij instemmen in deze tijd en zullen worden achtergelaten. Er zullen verdrukking-heiligen achterblijven op uw Aarde voor een tijd.

Mijn Woord luidt niet verwarring in. Het vertelt slechts een deel van het verhaal, omdat uw ogen nog niet geopend zijn voor de rest. Binnenkort zullen uw ogen geopend worden, Mijn Bruid, en de dingen zullen beginnen samen te vallen en zinvol aan u zijn. Voor nu, wees geduldig. Blijf dicht bij Mij lopen. Ik zal u kansen laten zien om te schijnen. De tijden zullen zwaar worden nog voordat Mijn Bruid verwijderd wordt, ja, maar Mijn Bruid is beschermd. Zij moet zich geen zorgen maken, en zij moet niet bang zijn. Zij is de reden dat veel meer tot Mij zullen komen in de tijden van verdrukking die op uw Aarde zullen komen.

Velen houden de hoop dat u het beter kunt maken op uw Aarde en in uw eens grote natie. Zij zijn dwaas. Er is geen weg terug. Zij denken dat hun politiek de dingen kunnen veranderen. Het is veel te laat daarvoor. De dingen zijn al in gang gezet. Nu is het begin van het begin van het einde voor uw eens grote natie. De tekenen van de tijd waarin u leeft zijn uitgestort over de wereldbol, en de mensen herkennen deze signalen nog steeds niet. Binnenkort zullen er tekenen zijn in uw lucht door iedereen te zien. Zodra dit gebeurt, zal Mijn Bruid in staat zijn om tot velen te spreken over Mijn heilsplan.

Veel meer zullen haar vragen, en nog veel meer zullen hun ogen en oren openen om te luisteren. Raak niet gefrustreerd in deze tijd van wachten. Blijf dicht bij Mij, en laat niet de lusten van deze wereld u op een zijspoor brengen. Focus op Mij en u zult geleid worden naar Mijn mysteries die Ik u zal helpen oplossen. Kijk niet weg van Mij. Uw planeet is in barensnood, en al snel zullen de dingen nog dichter bij huis slaan voor u. Alles wat in Mijn Woord was opgeschreven zal gebeuren. Ik verlang voor Mijn Bruid om thuis te zijn bij Mij nu. Nog een poosje langer. >>>>> September 28, 2013 – You Will Be Here to Help

YouTube

2 Tessalonicenzen 2:1-17

