Zoek Mijn Aangezicht!

Rhema Woord
278pikelk –  10 augustus 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor mensen met oren om te horen. Mijn kind,  Ik zie je  gevoelens gekwetst  worden wanneer  mensen tegen de  Rhema woorden komen die je doorgeeft. Je begrijpt niet waarom mensen niet willen horen wat Ik te zeggen heb. Rhema woorden worden aan Mijn boodschappers gegeven door Mijn Heilige Geest. Mijn boodschappers hebben gevoelige harten, en niemand zal zeggen dat het niet pijn doet wanneer mensen tegen hen komen. Niet alle van Mijn boodschappers ontvangen berichten die hetzelfde deel van Mijn verhaal vertellen. Sommige boodschappers krijgen heel andere informatie, en van onderwerp van jou en van elkaar.

Dit is Mijn ontwerp. Word niet bedroefd wanneer mensen uw kanaal verlaten, Mijn boodschappers, want elke horende persoon ontvangt Mijn berichten ook op een andere manier. Gisteravond, bijvoorbeeld, hoorde Mijn dochter een bericht van een persoon over een vertraging in de timing van Mijn opname. Mijn dochter die deze zeer woorden opschrijft, ontving dit bericht niet goed.

(Barbra: En ik ga hier gewoon stoppen en zeggen dat ik een beetje gefrustreerd en verdrietig was geworden, en de Heer berispte Mij snel. En Hij vroeg mij wat recht ik had om boos te worden over Zijn plan. Dus nu zal ik verder gaan en het Rhema woord voorlezen hier.)

Op dit punt heb Ik een vrede in de geest van Mijn dochter geplaatst, heb haar laten weten dat ongeacht Mijn timing Ik de controle heb, en dat Ik dingen zal doen voor de bestwil van Mijn hele schepping als geheel. Velen van Mijn kinderen die naar Mij hebben uitgezien zijn zo verstrikt in Mijn timing dat zij hun relatie met Mij negeren. Dit is niet wat Ik wil voor hen. Ziet u niet, Mijn kinderen, dat Ik u schiep om van u te houden. Ik schiep u, elk en een ieder van u, zodat u in een individuele relatie met Mij kunt zijn. Dit is de reden dat Ik u maakte.

Zovelen van Mijn kinderen zijn ofwel voortdurend verwikkeld in de wereld of zij zijn zo verwikkeld in het proberen te achterhalen van Mijn timing dat zij vergeten wie Ik ben. Laat Mij nu uw hart onderzoeken, Mijn kinderen. Laat Mijn Heilige Geest Zich in u manifesteren, en u leiden op Mijn pad en in de richting van Mijn wil voor u. Leef vrij van twijfel en angst, en leef in Mijn vrede, en vooruit gaande ontvang de kennis  dat in al uw behoeften  voorzien zal worden  en Mijn boven­na­tuur­lijke tegenwoordigheid voelbaar zal zijn.

Piekeren over Mijn timing is geen optie voor Mijn kinderen. Op zoek te zijn naar Mijn aangezicht voortdurend is. Mopperend in de woestijn zal u nergens brengen. Op zoek naar Mij te zijn en het vertrouwen waarmee Ik u vul, zal u vooruit brengen en u verzekeren dat Mijn Koninkrijk overvloedig is in uw leven. Aan jou, Mijn dochter, is dit woord het antwoord op jouw vraag. Jij moet altijd je gezicht terug naar Mij draaien in geloof en vertrouwen, en laat Mij de Bron voor alle dingen zijn. Mijn timing moet geen verschil maken in de manier waarop je leeft. Verlang Mij boven al het andere. Daar is jouw antwoord. >>>>>Seek MY Face!

YouTube

Johannes 4:34-35

