12-8-2016

Rhema Woord
278pikelk –  12 augustus 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor mensen met oren om te horen. Mijn kinderen, waarom is Mijn Woord voor sommigen niet genoeg? Waarom besteedt u tijd aan het bestuderen en leren van dingen die naar voren gebracht zijn door de vijand? Wanneer Mijn kinderen dit doen, geeft het geloof aan de vijand en zijn plannen. Alstublieft, Mijn kinderen, Mijn overwinning is reeds vastgesteld. Loop erin in al uw wegen. De vijand is toegestaan in het leven van velen door deuren die zij zelf openen. Hij heeft geen recht op Mijn kinderen tenzij zij hem de rechten geven door het openen van de deuren voor hem. Hiervoor moet u voorzichtig zijn, Mijn kin­de­ren.

Laat niets tot een afgod voor u worden. Afgoden zullen zeker de deuren openen voor de vijand. Onvergevingsgezindheid is een andere deur door velen opengelaten. Mijn kinderen moeten deze deuren aan de vijand sluiten, want hij verslindt wie hij kan. Wanneer deze deuren gesloten zijn, kan hij niets doen om tegen u te komen. Wees wijs in uw keuzes, Mijn kinderen. Bid dat geen verzoeking u zult overhalen. Blijf gevuld met Mijn Heilige Geest tot aan het overlopen, en anderen aan te moedigen in hun wandel met Mij.

Opereer in liefde en vriendelijkheid naar iedereen die u tegenkomt. Leef in Mijn bovennatuurlijke Koninkrijk, weg van de duisternis om u heen. Zie alles door de lens van de Heilige Geest, alleen kijkend naar Mijn licht, gericht op Mijn licht en niet de tactische zetten van de vijand. Laat hem niet uw aandacht van Mij afleiden, Mijn kinderen, of deuren kunnen voor hem geopend worden. Terwijl de duisternis toeneemt in uw wereld, laat Mijn licht toenemen in en door u heen, Mijn kinderen.

Loop in het vertrouwen dat Mijn werk perfect compleet is, en zolang Ik gehuld ben in uw hart, deelt u in Mijn overwinning, en de vijand moet van u wegvluchten. Nu is niet het moment om Mijn volbrachte werk in twijfel te trekken, en nu is niet het moment om het gezag die u hebt in Mij in twijfel te trekken. Uw doel van 100 procent van de tijd moet zijn het ontvangen en vervuld worden door Mijn Heilige Geest. Dit verzekert Mijn overwinning in uw leven. Ja, Mijn kinderen, het kan geen kwaad om te weten wat de vijand naar u toe zal gooien, maar focus daar niet op.

Net als bij de timing van Mijn terugkeer, waak en val niet in slaap, maar zet Onze relatie eerst in alle dingen en leer wie Ik ben in de eerste plaats. U zult genieten van de bovennatuurlijke voordelen van uw arbeid wanneer u zich richt op Mij en leer wie Ik ben. Sta Mij toe u lief te hebben, Mijn kinderen, want Mijn liefde drijft alle angst en twijfel uit, en stuurt de vijand in de tegenovergestelde richting. Loop nu in de perfectie van Mijn overwinning. Ik hou van u, Mijn kin­de­ren. >>>>> 8-12-2016

YouTube

Psalm 23

