Juiste Mentaliteit

Rhema Woord
278pikelk –  23 september 2013
Vrij vertaald

Mijn kinderen, neem uw ogen niet af van de prijs van uw eeuwige leven met Mij. Ongeacht wat er gebeurt op uw Aarde, in uw leven, stop niet om op Mij te zien. Ik ben uw Vader en uw Schepper. Ik ben de Schepper van alle dingen. Maar Ik heb u gemaakt om van u te houden; en wanneer u Mijn liefde ervaart, zal het alles waard zijn wat u confronteert in deze tijd op Aarde. Satan komt tegen velen van Mijn kinderen nu. Mijn kinderen moeten hun rechten kennen. Mijn kinderen moeten weten dat zij vechten tegen een verslagen vijand. Hij zal vluchten bij het geluid van Mijn naam.

Dit is waar velen van Mijn kinderen onbewust blootgesteld blijven aan de aanvallen van Satan. Velen geloven zijn leugens. Zij denken dat zij tegen hem moeten vechten op hun eigen.  En als u dit probeert,  zult u zeker verliezen.  Hij is in de kleinste van gedachten van verwarring, helemaal tot aan het aanzetten tot ……..? catastrofes. Als u hem zult herkennen als uw vijand, zult u ook erkennen dat hij al verslagen is. Hij is al een verslagen vijand, over wie u al de overwinning hebt. Velen van Mijn kinderen realiseren zich hun overwinning niet, en zij blijven dezelfde gevechten over en weer te vechten, in plaats van hun overwinning op te eisen.

Ga niet door om de veldslagen te bestrijden die Ik al gewonnen heb. Eis op en loop in uw overwinning. Eis op uw overwinning, en loop in uw overwinning. Bind en werp Satan uit ongeacht de situatie, of het nu angst, fysiek, financieel, familie, wat gebied ook van uw leven is dat hij achterna gaat. Bind hem en werp hem uit, en loop weg in Mijn overwinning. Deze overwinning kwam met een dure prijs, maar als u het niet opeist, als u zo de leugens van Satan gelooft, schiet deze overwinning tekort en laat na om Mijn vrucht te produceren in uw leven.

Niet alleen, Mijn kinderen, wil Ik u zien grijpen naar en opeisen uw overwinning, maar Ik wil de vruchten zien die beginnen te resulteren uit deze nieuwe plaats waar u staat. U bent zegevierend en klaar om Mijn vruchten te produceren als u uzelf laat vasthouden tegen de corrupte mentaliteit. U zult zien, Ik zal u door alle dingen heen in de overwinning brengen. De overwinning is van Mij, dus ook van u. >>>>>September 23, 2013 – Right Mind Set

YouTube

