Zoek Inzicht

Rhema Woord
278pikelk –  16 september 2013
Vrij vertaald

Mijn Bruid, als u op zoek gaat naar Mijn wijsheid en inzicht, zal het niet worden ingehouden van u. Het is de tijd dat Ik u openbaringen zal geven die nooit eerder gegeven zijn. Bereid uzelf voor, bereid uw vat voor, om zulke dingen te ontvangen. Ik zal u woorden, dromen en visioenen, en openbaring geven aan de dromen van anderen. Ik zal Mijn Bruid overspoelen met kennis van wat gaat komen, maar daarmee ook Mijn goddelijke vrede. Uw tijd wordt korter, Mijn Bruid, en u blijft wachten van het maken van de laatste voorbereidingen.

U zult al snel de plaats zien die Ik voor u bereid heb. Het is perfect, voorbij uw verbeelding. Geen tranen, alleen vreugde. Geen pijn meer. Geen angst meer. U bent op tijd in de Kerk gekomen, en wacht op uw Bruidegom. Verlies uw geduld niet. Verduur totdat de Bruidegom komt. Kijk niet naar links of naar rechts, maar kijk recht door het gangpad. Ik hou van u, Mijn perfecte Bruid. U bent gebaad in Mijn bloed, gezuiverd, en bent zo wit als sneeuw. Loop in Mijn rechtvaardige, witte, trouwjurk. Binnenkort zult u niet meer gehaast worden. Ik zal u verwijderen, omhoog en weg.

Oh, Mijn Bruid, concentreer u op wat direct voor ons ligt. Kijk niet naar rechts of naar links. Besteed geen aandacht aan de zonden overal om u heen, maar richt u op de helderheid van uw eigen hart, Mijn geliefde. Ik zal zorgen voor de bruids­meisjes en bruids­jonkers. Uw lamp is getrimd, Mijn geliefde, en uw weg zal zijn op een heldere en verlichte pad. Niet langer omringd door duisternis. Blijf gecentreerd nu, weg van de duisternis dat te midden van u is. Ik ben hier. Neem uw ogen niet van Mij af. Ik ben hier, Mijn kinderen. Mijn Vader gaf u aan Mij. >>>>>September 16, 2013 – Seek Insight

YouTube

