Werk Niet Voor de Goedkeuring van de Mens

Rhema Woord
278pikelk –  18 september 2013
Vrij vertaald

Dochter, vertel Mijn schapen hoeveel Ik van hen houd. Het is zo belangrijk dat zij dit weten, want de komende tijd zal over hen komen als een vloed, en angst zal hen overspoelen als zij niet stevig in Mijn liefde zijn geplant, en de vrede die hen omringt als zij weten van Mijn liefde voor hen. Waarschuw velen over wat er gaat komen op uw Aarde, maar vertel Mijn Bruid altijd hoeveel Ik haar adoreer, en dat zij beschermd zal worden. Mijn Bruid is inderdaad voorbereid. Mijn Bruid zijn Mijn uitverkorenen die gekozen werden in het begin.

Velen van Mijn kinderen dralen, en doen goede werken, denkende dat zij in Mijn genade kunnen komen of blijven. Als dit mogelijk zou zijn om Mijn genade te verdienen, zou Ik niet Mijn leven hadden moeten geven aan het kruis. Toch begrijpen velen dat verkeerd. Genade is een geschenk dat alleen gegeven en ontvangen kan worden. Het kan niet gekocht of voor gewerkt worden. Velen van Mijn kinderen denken dat zij Mijn wil doen, wanneer zij werkelijk dingen doen voor zichzelf, of voor de goede indruk van de mens over hen. Zij denken dat zij weten wat zij moeten doen, en waar zij hun inspanning zouden moeten inzetten. Maar dat weten zij niet.

Dit komt omdat zij Mij niet kennen. Tenzij u een leeg vat bent, ontdaan van deze wereld, kan Ik u niet vullen. En als Ik u niet kan vullen, kan Ik u niet gebruiken. Vergelijk uw leven niet met de levens van anderen. Focus op uzelf. Focus op wat u doet dat u gebonden houdt aan deze wereld, wat het ook moge zijn. Van welke afgoden u ook houdt waarvan u denkt dat u niet op kunt geven, vraag gewoon. Ik kan niet beginnen om uw vat te vullen met Mij als het gevuld is met de dingen van deze wereld. Als u uzelf elke dag aan Mij overgeeft, kunnen Wij de eerste stappen nemen op Onze reis samen.

Maar tenzij u uzelf dagelijks overgeeft, kunnen Wij niet eens in de richting kijken naar waar Ik u naar toe wil nemen. Geef u over, Mijn kinderen. Ik zal uw Gids zijn bij elke stap van de weg. Ik zal u nergens anders leiden dan omhoog van waar u bent. Ik wil goede dingen voor u, Mijn kinderen. Ik wil u zegenen en u veilig houden, maar de enige manier waarop Ik deze dingen kan doen is als u uw wil aan Mij overgeeft. Ik kan u dan veranderen van binnenuit tot wie Ik u gemaakt heb te zijn. Eindig uw dag in gebed tot Mij. Begin de dag met uzelf aan Mij over te geven. Vraag Mijn richting over alles.

Ik ben de oplossing voor alles. Bid in de Geest voortdurend, Mijn kinderen. Neem uw aandacht van uw prestaties af, en zet het op Mij. Ik zal uw goede prestaties beveiligen. Ik zal de verleiding van uw pad verwijderen. Ik zal uw hart veranderen tot een hart als het Mijne. Niet een hart dat voortdurend begeert naar de dingen van deze wereld. Stop met het streven om zonde-vrij te blijven, omdat door dit te doen, richt u zich op de zonde. Focus op Mij, Mijn kinderen, omdat elke vermijding van zonde door uw eigen wilskracht is als vuile vodden aan Mij. De manier om zonde te vermijden is om zich op Mij te concentreren, en Mij uw hart te laten ver­an­de­ren. Uw zelf-inspanningen zijn zinloos. Hoe eerder u zich aan Mij overgeeft, hoe eerder Wij kunnen beginnen aan Onze reis. >>>>>September 18, 2013 – Do Not Work For Mans Approval

YouTube

