Waarschuwing

Rhema Woord
278pikelk –  19 september 2013
Vrij vertaald

Mijn Bruid, uw sluier wordt binnenkort opgeheven. U krijgt de kennis van wat te doen om u en uw gezin voor te bereiden op de catastrofale gebeurtenissen waarvan u nog nooit hebt gezien. Maak plannen om een aantal dingen bij elkaar te halen binnenkort. Haal wat voedsel en water, en kaarsen om opzij te zetten. Ieder van u bid tot Mij, en Ik beloof om u te begeleiden in wat u nodig hebt om bij de hand te hebben. Mijn bruid zal op bovennatuurlijke wijze worden geleid door de Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest. U moet luisteren. Angst zal u blokkeren van het horen van Mijn stem. Laat de angst niet binnenkruipen. Blijf gewoon veilig in Mij, en uw angst zal vluchten.

Ik maak een belofte in Mijn Woord om u nooit te verlaten of in de steek te laten. Dit is een belofte die nooit zal worden gebroken, Mijn kinderen. Wanneer u uw gedachten vult met de beloften in Mijn Woord en Mijn wonderen verwacht te zien, zult u het zeker wel. Satan heeft alles uit de kast getrokken als het gaat om velen naar de diepten van de Hel te leiden. Welnu, met Mijn wonderen, zal Ik alles uit de kast trekken om mensen te leiden in Mijn kudde. Heb vertrouwen in Mijn vermogen, Mijn kinderen. Ik zal u niet teleurstellen. Ik ben hier. Ik ben uw vesting en bescherming in tijden van ongekende moeilijkheden. Dit is Mijn belofte aan u.

Wanneer geconfronteerd met wat er gaat komen, wees stil en vraag Mij. Ik zal u zeker stap voor stap begeleiden door wat u ook confronteert op dat moment. Roep Mij aan, en wacht rustig op Mijn antwoord, Mijn schapen. Ik zal u niet overlaten aan de wolven in de wildernis om ze af te weren in uw eentje. Ik ben uw grote Herder. Ik hou van u, en zal uw zijde niet verlaten. Zovelen geloven de leugens van Satan. Zij geloven dat zij Mijn toorn en straf verdienen. En door deze leugen te geloven, beledigen zij Mijn volmaakte offer. Mijn schepping zal verzoend worden met haar Schepper.

Trots laat mensen denken dat zij de Schepper tot hun eigen niveau kunnen brengen. Zij kunnen niet. Ik ben de IK BEN. Heb vertrouwen in Mij. Vertrouw in Mij. Accepteer Mijn liefde, vrede en bescherming. Geloof de leugens van de slang niet. Hij is sluw, en zal op uw gedachten komen vanuit elke hoek. Geloof zijn leugens niet. Binnenkort, Mijn kinderen, zult u verwijderd worden, maar sommige dingen moet u confronteren. Onthoud gewoon, u zult niet alleen zijn. Mijn engelen zullen er zijn om u te beschermen en over u te waken. Uw taak is om uw hart en gedachten op Mij te stellen. Blijf rustig en beschermd. Behoed uzelf van angst door gericht te blijven op Mijn liefde voor u. >>>>>September 19, 2013 – Warning

YouTube

