Titel Onbekend

Rhema Woord
278pikelk –  11 september 2013
Vrij vertaald

Dochter, Mijn woorden zijn om Mijn uitverkorenen voor te bereiden op wat zij zullen confronteren. Een waar­schu­wing is iets voor mensen die iets onheilspellends zullen confronteren. Mijn waar­schu­win­gen zijn waarschuwingen aan sommigen, maar niet aan Mijn uitverkorenen. Mijn woorden leggen iets uit aan Mijn uitverkorenen, maar zij zijn niet aan te nemen als waar­schu­win­gen. Zij zullen de vrees niet ontvangen die op de kwaden zal worden geplaatst. Mijn uitverkorenen zullen verzorgd worden. Daarom, zeg tot hen dat Mijn woorden geen waar­schu­win­gen zijn. Voor hen zijn ze gewoon informatie; niet om hen bang te maken, maar om hen te verlichten.

Vertel Mijn kinderen om nu diep in Mijn Woord te zinken, en in Mijn tegen­woor­dig­heid. Ik ben vlak naast hen. Als u merkt dat u enige angst voelt, bestraf de angst en bestraf Satan onmiddellijk, en roep uw Vader aan. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>>September 11, 2013 – No Title

YouTube

