Titel Onbekend

Rhema Woord
278pikelk –  11 september 2013
Vrij vertaald

Mijn kinderen, hoewel chaos u zal omringen binnenkort, weet Ik het aantal haren op elk van uw hoofden. Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten. Ik vraag u om te worden gevuld met Mijn vrede, als u op de dingen let die ontvouwen. Wees niet bang. Ik ben nooit gescheiden van u, en Ik zie alles wat u ziet. Houdt uw focus op Mij, en Ik zal u van angst behoeden. Ik zal u omringen met Mijn bescherming en Mijn liefde. Deel Mij met anderen; en voor degenen onder u die bang zijn om te getuigen, de mensen zullen schreeuwen om uw kennis. Wacht en let op. Het einde zoals u het weet, kan spoediger zijn dan u denkt.

Vrede en veiligheid zal worden verklaard, maar dit is niet de waarheid. Kijk verder dan de letters. Kijk niet naar wat lijkt te gebeuren, maar kijk naar wat er werkelijk gaande is. De leiders op uw planeet plannen samen om de massa’s te misleiden. Zij geven niet om of willen het beste voor u. Laat u niet misleiden door hen. Er is een groots plan dat Satan in beweging heeft gezet, maar hij zal nooit een stap vooruit zijn, want Ik ben de IK BEN, en Ik ben altijd ver vooruit van welke plan ook dat hij aanzet. Ik ken zijn gedachten, en Ik kan zien voordat hij ziet wat hij daarna zal doen.

Houdt uw ogen op de naties van de wereld, als de oorlogen en geruchten van oorlog zal blijven circuleren, maar uw focus zal uit de oorlog worden ver­wij­derd en op de ramp­zalige ge­beur­te­nis­sen die plaats­vinden in uw eigen land. U zult ge­beur­te­nis­sen hebben die de oorlogen schaduwen voor enige tijd, en de oorlog zal uiteindelijk ook het resultaat zijn. Uw natie ziet chaos op een schaal nooit gezien, als vuur en water schade aanrichten op uw kust-land, en in het midden van uw natie. Vuur zal regenen. Dit is niet een kwestie van hoe, maar wanneer. Ik verzeker u, uw land zal vechten voor zijn leven.

Geen van uw vrienden zal in staat zijn om u te helpen. Dit zal binnenkort ge­beu­ren, een catastrofale evenement zo groot dat het zal gevoeld worden in elke stad in uw eens grote natie, op een of andere manier. Blijf op uw hoede, want wanneer u van vrede en veiligheid hoort en in slaap gesust wordt door een gevoel van kalmte, zijn deze catastrofes vlak aan uw deur. >>>>>September 11, 2013 – No Title

YouTube

