Teken Aan de Wand

Rhema Woord
278pikelk –  22 september 2013
Vrij vertaald

Mijn kind, wees niet bang om de woorden die Ik met je deel op te zenden. Zelfs jij hebt de neiging om een spotter zijn als Ik met je bepaalde dingen deel die komen te gebeuren binnenkort, zeer binnenkort. Twijfel niet aan je Schepper. Ik ben de IK BEN, en het is zo belangrijk dat je weet ……………. [AUDIO SLAAT OVER] en al Mijn kinderen in de  palm van Mijn hand,  volledig u af te  schermen van  de moei­lijk­he­den die op uw Aarde komen. Zelfs met het aantal tragedies die ont­vouwen, zowel kunstmatige en natuurlijke, veel verder opkomend dan wat u ooit hebt gezien in het verleden, zien sommigen nog steeds niet het teken aan de wand.

Zij denken nog steeds dat de tijd niets op uw Aarde zal veranderen. Dit is Satans leugen, en zij geloven. Satan heeft een leger waarvan er velen uw leiders van uw planeet en ambtenaren zijn. Velen, zelfs degenen die lijken om uw beste belang te hebben, zijn Satans lokvogels. Word niet voor de gek gehouden. Zelfs als een kind van Mij het maakt tot de corrupte regerende lichamen van uw wereld, zal hij nooit een kans maken tegen het kwaad dat deze regeringen heeft verzadigd. U, Mijn kinderen, moeten onthouden dat u in de aanval bent, niet in de verdediging. U vecht vanuit de overwinning zone. Laat demonen niet tegen u komen.

Sta op tegen wat zij proberen om u mee naar beneden te trekken. U bent Mijn .…….? Gebruik Mijn naam. Elke keer dat u merkt dat u wordt aangevallen, gebruik Mijn naam. U hebt al gewonnen als u Mijn naam gebruikt. Bind het kwaad en werp ze uit in Mijn naam. Ga de strijd aan; niet in uw vlees, maar in Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. Zet dagelijks Mijn wapenrusting op, en vecht geen veldslagen.  Er is geen  noodzaak om  te vechten.  Onderscheid en bid.  Ik zal aan  uw zijde zijn, ongeacht wat. Houd dat in uw achterhoofd te allen tijde. Wanneer u gelooft in uw gedachten dat u al verslagen bent, doet het niet iets om Mijn Koninkrijk te bevorderen.

Dit is de belangrijkste slag. Eerst moet u zich uw overwinning in Mij REALISEREN en OPEISEN. Eis uw over­win­ning op in Mij! Niet alleen hebt u Mijn bescherming, maar Mijn over­win­ning!  Loop en doe alsof u over­win­naar bent!  Niet liggen en Satans afranselingen blijven nemen. Sta op nu en loop in de overwinning! Accepteer het, weet het, en leef het!
>>>>>September 22, 2013 – The Writing is on the Wall

YouTube

