Mijn Kinderen, Kom Naar Huis!

Rhema Woord
278pikelk –  20 september 2013
Vrij vertaald

Mijn dochter, blijf Mijn berichten spreken aan zoveel oren die oren hebben om te horen. Tijd is van de essentie als uw Aarde gebeurtenissen nadert die uw bestaan zal veranderen. Vertel Mijn kinderen om niet bang te zijn. Leer de stappen van de oude Joodse bruiloft. Dit wijst op hoe Ik zal komen en Mijn bruid ophaalt. Deze dingen te weten zal u comfort en vrede brengen, Mijn kinderen. Ik ben de Auteur van perfectie. Zoals met alles, zal Mijn tijdstip perfect zijn. De verloren zielen zullen Mijn schapen zien vastklampen aan Mij, en de rust en de bescherming die Ik aanbied.

Zij zullen Mijn kinderen zien verzamelen onder de bescherming van Mijn hoede en willen toetreden tot Mijn kudde. Ik roep allen nu. Accepteer en ontvang Mijn liefde voor u. Word veranderd door Mijn Heilige Geest tot in wie Ik u ontwierp te zijn. Klamp u niet vast aan deze wereld en zijn tijdelijke vervulling, maar keer u af van haar leegte nu, en kijk naar het gezicht van de ene levende God, uw Schepper en Vader. Velen zullen komen en zeggen dat zij uw goden zijn, maar ze zijn het niet, en zij hebben u niet gemaakt. Zij houden niet van u, en zij zoeken alleen uw uiteindelijke vernietiging. Zoek Mij, verlorenen en eigenzinnige schapen.

Kom naar huis tot Mij, Mijn verloren zonen en dochters. Niets wat u in uw lichaam hebt gedaan diskwalificeert u van Mijn liefde, als u gelooft dat het offer die Ik maakte aan het kruis betaling is voor uw zonden en de zonden van de mensheid. Hoe verlang Ik voor het schuldgevoel en schaamte van velen om van hen opgeheven te worden. Mijn licht en liefde zullen hun hart binnendringen, en zij zullen van Mijn liefde en vergeving ervaren en voelen. Zij zullen verloste levens leiden onder de hoede van Mijn liefde en bescherming. Kom eindelijk naar huis, verlorenen.

Zoek Mij voor slechts een moment in de tijd, en Ik zal u trekken in een eeuwigheid waar u voor geschapen was. Geloof de leugens van Satan niet. Mijn armen zijn wijd open voor Mijn schapen die afgedwaald zijn. Ik hou van u, Mijn verloren schapen, en Mijn hart verlangt dat u zich weer bij Mijn kudde voegt en komt op een reis met Mij. Ik wens dat niemand verloren gaat en de brandende kuilen te ervaren van het hol van Satan voor de eeuwigheid. Wend u tot Mij, zelfs voor een ogenblik, en u zult ontvangen een visie van licht, en de verwarming van uw hart en ziel die onverklaarbaar is in uw wereld.

Ik zal de deur openmaken wanneer u klopt, en u omhelzen voor de eeuwigheid. Ik hou van u, verlorenen, en Ik wacht op u om gewoon een blik te werpen in Mijn richting. Kom nu naar huis, Mijn ge-adoreerden. Mis uw eeuwigheid niet met uw echte Vader. Kom naar huis. >>>>>September 20, 2013 – My Children Come Home!

YouTube

Romeinen 5:1-2

